معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان:
کد خبر: ۸۷۹۶۵۵۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان با بيان اينكه ما وظيفه حفظ نظم و امنيت را در جامعه داريم گفت: هدف پليس از حضور در جاده ها، ايمني و آسودگي مسافران است .

سرهنگ جعفر كردلو افزود: کاهش تصادفات بايستي در دستور کار پليس راهور و پليس راه بوده و نياز است راهکارهاي مهم احصاء و پيگيري شود.

وي با تاكيد بر پيشگيري از بروز حوادث تلخ جاده اي خاطر نشان كرد: عواملي كه موجب بروز حوادث خطر ساز در جاده ها مي شود را به مردم يادآوري كرده و با جرايم حادثه ساز برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به كاهش تلفات جاده اي گفت: استفاده از ظرفيت پليس افتخاري در اجراي طرح هاي پليس راه در برنامه انتظامي استان قرار دارد.

سرهنگ كردلو با تاكيد بر آموزش وفرهنگ سازي اعمال ورفتار ترافيكي خصوصا در روستاهاي حاشيه محور هاي مواصلاتي خاطر نشان ساخت: همواره پليس راهنمايي ورانندگي تلاش نموده است كه از اعمال قانون به عنوان آخرين راهكار استفاده كند.

سرهنگ كردلو از سخت كوشي و تلاش كاركنان در زمينه ها مختلف به وي‍ژه خدمات رساني به مسافران و در راه ماندگان تقدير و تشكر كرد و بيان داشت : همكاري و تعامل همه اقشار مختلف در جامعه مي تواند در اجراي هر چه بهتر ماموريت هاي محوله پليس را ياري كنند.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان استفاده از ظرفيت ساير دستگاه ها را در پيشگيري از بروز تصادفات وترافيك درون شهري مهم دانست و بيان داشت: استفاده از ظرفيت شهرداريها در حل معضل ترافيكي خصوصا در شهر زنجان در روان سازي ترافيك شهري موثر است.

اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود گفت : فرماندهي انتظامي استان در بحث جلب رضايت شهروندان در برخورد با مردم توجه ويژه اي به استاندارد سازي و تعالي رفتار كاركنان خود داشته است.

سرهنگ كردلو در پايان از كاهش تلفات جاده اي در سطح استان در درون و برون شهر خبر داد و گفت : در 9 ماهه گذشته ميزان تلفات جاده اي در استان در مقايسه با مدت مشابه سال قبل چهار درصد كاهش داشته است.

ارسال نظرات