فرمانده سپاه شهرستان زهک با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی از اشتغالزایی که ریشه در این امر دارد سخن گفت
کد خبر: ۸۷۹۶۵۶۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان سرهنگ پاسدار محمد سرگزی فرمانده سپاه شهرستان زهک ضمن تاکید بر اشتغال ایجاد شده بواسطه ی اقتصاد مقاومتی گفت:اشتغال یکی از مقوله های بسیار مهم برای شکوفایی جامعه است و تکیه بر موضوع اقتصاد مقاومتی  موجب رونق در آمد زایی شده است.

وی بیان کرد:اهمیت این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست و حمایت از  طرح های اقتصاد مقاومتی یکی از وظایف اصلی برای ایجاد اشتغال و توسعه ی پایدار در جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زهک در ادامه ضمن بر شمردن مولفه های اقتصاد مقاومتی گفت:گسترش رونق تولیدات داخلی،کمک به محرومین و اشتغالزایی،تقویت فرهنگ کار و تولید،استفاده از ظرفیت های بومی و محلی و مطرح شدن آنها در سطح ملی و فراملی و همچنین تقویت روحیه استقلال و خود کفایی از جمله مولفه های اقتصاد مقاومتی است.

سرگزی همچنین بیان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل خود، توجه زیادی به موضوع خودکفایی در عرصه های مختلف داشته است و امروز شاهد توسعه ی صنایع مختلف در کشور هستیم.

وی تاکید کرد: اگر تلاش و سرمایه کشور بر روی موضوع تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی متمرکز شود، تقویت نظام اقتصادی کشور شکست سنگینی را برای تحریم های غرب رقم خواهد زد

ارسال نظرات