استاد حوزه و دانشگاه شاهرود

باید خواسته های رهبری در جامعه تبدیل به مطالبه گری عمومی و گفتمان ملی شود

حجت الاسلام آقایی در هیات عاشقان ولایت بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود گفت: رهبری امروز نکات مهمی را در باب نفوذ و اتحاد و ایستادگی و اقتصاد درون زا بیان می کنند و ما باید پیرامون همه این نکات دقت و در ترویج آنها در کف جامعه بکوشیم و اینها را به مطالبه گری در جامعه تبدیل کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۸۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی آقایی در گردهمایی هیات عاشقان ولایت حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) با حضور فرمانده سپاه و مسئول تعلیم و تربیت بسیج  و مربیان و سرگروههای پایگاههای تابعه حوزه به میزبانی پایگاه قمر بنی هاشم برگزار شد در سخنانی با اشاره به وحدت و اتحاد در جامعه اسلامی و تاکید رهبری بر این موضوع اظهار کرد: امروز ما در حلقه های صالحین جمع شده ایم تا منویات رهبری را محقق و در جامعه بسط و گسترش دهیم و یکی از تاکیدات ایشان موضوع وحدت و اتحاد در جامعه اسلامی است.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی امروز وحدت امت اسلام را در سطح جهان و منطقه و داخل کشور هدف قرار داده اند و باید همه هوشیار باشیم و مراقب توطئه شوم دشمن باشیم که تفرقه بینداز و حکومت کن.

آقایی خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی پرچم دار ترویج اسلام ناب در جهان است و دشمنان تلاش دارند این الگو شدن را جلوگیری کنند و برای همین هم هر روز آتش فتنه و گسست را در داخل امت اسلام و کشورهای اسلامی دامن می زنند.

وی تصریح کرد: اتحاد جامعه اسلامی ما در درون سبب ایجاد استحکام ملی می شود و این استحکام به سایر کشورهای منطقه و اسلامی نیز گسترش می یابد و امروز شاهد هستیم عراق و سوریه و یمن و سایر بلاد اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی در این مسیر قدم برداشته اند.

سرمربی نظام صالحین حوزه علی(ع) با بیان اینکه امروز پیروزی در حلب برگرفته از اتحاد همه اقوام و مذاهب در این منطقه بوده است گفت: با پیروزی در حلب جبهه استکبار و تروریسم دچار تزلزل شده و نابودی آن نزدیک است و این اتحاد است که این چنین قدرتی را در بردارد.

وی با بیان اینکه امروز آنچه ما در کشور نیاز داریم اتحاد و انسجام ملی در همه عرصه هاست بیان کرد: امروز ما باید با تبعیت از ولایت در همه امور کشور دارای وحدت و اتحاد باشیم و تلاش کنیم ایران اسلامی را با اتکا به توان ملی به پیشرفت های والا برسانیم.

آقایی عنوان کرد: رهبری امروز نکات مهمی را در باب نفوذ و اتحاد و ایستادگی و اقتصاد درون زا بیان می کنند و ما باید پیرامون همه این نکات دقت و در ترویج آنها در کف جامعه بکوشیم و اینها را به مطالبه گری در جامعه تبدیل کنیم.

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی و فعالیت های آنان گفت: دشمن هیچگاه دست از دشمنی بر نمی دارد و همیشه دشمن است و باید مراقب باشیم که با لبخند او راه را گم نکنیم و در برابر توطئه های او بایستیم و مبارزه نماییم.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود با بیان اینکه امروز دشمنان ما بیشتر از گذشته سردرگم شده اند اظهار کرد: ایستادگی ملت ها در برابر استکبار آنها را سردرگم و گیج کرده و باید ما تلاش کنیم در این موقعیت در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه و جهان بیش از گذشته تلاش کنیم و دشمنان را مانند گذشته ناکام بگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار