خواجه با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت دانشجویان در مسیر انقلاب گفت: بسیج دانشجویی می تواند با ساماندهی جوانان با انگیزه و با تدوین ساز و کارهایی مناسب، آنان را در مسیر تعالی، تکامل و خدمت به جامعه و انقلاب یاری دهد.
کد خبر: ۸۷۹۶۶۰۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، محمدامین خواجه، مسئول پایگاه بسیج دانشجویی «شهید رنجوری‌مقدم» دانشگاه پیام نور زابل در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی گفت: امروز دانشگاه و دانشجو سهم چشمگیری در پیشرفت و افتخارآفرینی در همه حوزه ها و همچنین مسئولیت سنگینی در حفظ آرمان‌های انقلاب برعهده دارند؛ لذا به هیچ عنوان نباید از شور و نشاط دانشجویان غافل شد.
 
وی افزود: امروز با حضور بسیج در دانشگاه های سراسر کشور می‌توان ادعا کرد که در بسیج دانشجویی عناصر خلاق، دارای اندیشه و ابتکار فراوانی هستند که دل در گرو آرمان‌های انقلاب و نظام دارند.
 
خواجه با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت دانشجویان در مسیر انقلاب بیان کرد: بسیج دانشجویی می تواند با ساماندهی جوانان با انگیزه و با تدوین ساز و کارهایی مناسب، آنان را در مسیر تعالی، تکامل و خدمت به جامعه و انقلاب یاری دهد و زمینه مبارزه علمی و فرهنگی را همانگونه که حضرت امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب خوستار آن بوده و هستند، تحقق بخشند

ارسال نظرات