رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: بیش از ۱۳۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی فرهنگی، هنری و رسانه‌ای تجلی بصیرت در اردبیل ارسال شده است.
کد خبر: ۸۷۹۶۶۲۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار عظیم دشتی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در تاریخ نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران توطئه‌ها و نقشه‌های شوم بسیاری به برکت وجود امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تبدیل به حماسه شده و ملت ایران در تمامی صحنه‌های حساس انقلاب، پیروز میدان بودند.

وی گفت: جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی نمونه‌ای از توطئه‌های دشمنان برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که با درایت مردم ایران به فرصت تبدیل شده است که در بین این توطئه‌ها، فتنه 88 یک توطئه‌ای بزرگ بود که اصل نظام انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داد.

رئیس بسیج هنرمندان استان اردبیل افزود: حضور حماسی مردم در روز 9 دی، تمامی نقشه‌های این فتنه را خنثی و این روز را به یک حماسه تاریخی تبدیل کرد که تمامی نهادها برای گرامیداشت سالروز این حماسه، باید اقدامات ویژه‌ای را انجام دهند.

دشتی در رابطه با جزئیات برگزاری جشنواره ملی فرهنگی، هنری و رسانه‌ای تجلی بصیرت دراردبیل تصریح کرد: فراخوان ارسال آثار برای جشنواره ملی تجلی بصیرت از آذرماه سال گذشته اعلام شده است که تا به امروز بیش از 1300 اثر نوشتاری و تصویری از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره در استان اردبیل ارسال شده است.

وی بیان کرد: روز 7 دی ماه مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در اردبیل تجلیل می‌شود و در این مراسم از دو سرود با عناوین فتح و ظفر و حماسه بزرگ تولید شده در رابطه با حماسه 9 دی نیز رونمایی خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: سوگواره ملی عکس نبض عاشورایی نیز توسط بسیج هنرمندان استان اردبیل برگزار شد که از برگزیدگان این جشنواره نیز تجلیل شده و نمایشگاهی از آثار برتر به مدت یک هفته در نگارخانه خطایی اردبیل دایر می‌شود.

ارسال نظرات