استاندار گیلان با اشاره به تشکیل یگان حفاظت هواپیمایی به فرمان امام خمینی (ره) تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان بارها تلاش کردند که به امنیت پروازهای هوایی کشورمان ضربه بزنند اما سپاه حفاظت هواپیمایی با جانفشانی دشمنان را ناامید کرد.
کد خبر: ۸۷۹۶۶۸۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، دکتر محمدعلی نجفی در دیدار با کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی گیلان که به مناسبت گرامیداشت سالروز فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی برگزارشد با اشاره به اهمیت کار حفاظت در بخش هوایی و راه و ترابری اظهار کرد: اهمیت کار حفاظت در برقراری امنیت برکسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل در میان کشورهای منطقه قرار دارد افزود: امنیت امروز کشور مرهون نیروهای سپاه، ارتش و نیروهی انتظامی است که در بخش های مختلف برای کشور فراهم شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه همگام با انقلاب اسلامی ایران انقلاب هایی دیگر در جهان به وقوع پیوست اما پابرجا نبود گفت: حضور همیشه در صحنه مردم با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری عامل موفقیت نظام در عرصه های مختلف است.

نجفی با اشاره به تشکیل یگان حفاظت هواپیمایی به فرمان امام خمینی (ره) تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان بارها تلاش کردند که به امنیت پروازهای هوایی کشورمان ضربه بزنند اما سپاه حفاظت هواپیمایی با جانفشانی دشمنان را ناامید کرد.

وی بر ضرورت جدیت و حساسیت بیش از پیش در فرایند حفاظت از جان مردم و نیز هواپیماها توسط یگان حفاظت فرودگاه‌ها تأکید کرد و گفت: با حضور قوی یگان حفاظت سپاه در فرودگاه‌ها و نیز نیروهای سلحشور کشورمان در مأموریت‌های برون مرزی تاکنون از هرگونه نفوذ دشمن جلوگیری شده است.

استاندار گیلان با اشاره به امضای قراردادهای خرید هواپیما از شرکت‌های ایرباس و بوئینگ گفت : این قراردادها که پس از 4 دهه به امضاء رسید از توفیقات دولت پس از امضاء برجام است که در کنار امنیت مثال زدنی حاکم بر پروازدهای کشور که ناشی از تلاش‌های سپاه حفاظت فرودگاه‌ها است بر آرامش خاطر مسافران و مردم می‌افزاید.

وی افزود: علی رغم کار شکنی‌های صهیونیست و استکبار برای عدم تحقق این قراردادها انشاء ا... بزودی هواپیماهای جدید با ورود به کشور به صنعت هوایی رونق می‌بخشند.

دکتر نجفی  با یادآوری اینکه به دلیل تحریم‌های بسیار شدید و ظالمانه، سن ناوگان هواپیمایی ایران حدود 23 سال است خاطرنشان کرد: نوسازی ناوگان هوایی ایران و ایجاد حداقل بیش از 20 هزار فرصت شغلی و رونق اقتصاد گردشگری از دیگر دستاوردهای خرید هواپیمای جدید است.

ارسال نظرات