خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه:

نظام جدید بین الملل در حال شکل گیری

فرمانده سپاه مراغه در همایش ملازمان حرم این شهرستان، گفت: با توجه به تحولات سال های اخیر در سطح جهان، نظام جدید بین الملل در حال شکل گیری است.
کد خبر: ۸۷۹۶۶۹۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: در حال حاضر دنیا در حال تبدیل شدن به چند قطبی بوده و نظام مقدس اسلامی و جغرافیای جهان اسلام هم با هدایت و رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) به یکی از بزرگترین قطب های جهانی در حال تبدیل شدن است.

وی با اشاره به شکل گیری گروه های تروریستی و تکفیری به عنوان مزدوران نظام استکبار و صهیونیسم جهانی، اظهار کرد: داعش به عنوان یکی از این گروه های جنایتکار، زاییده فکری غرب و امریکاست.

سامی ادامه داد: هدف دشمنان قسم خورده اسلام،تسخیر جهان اسلام بود نه تسخیر سوریه و عراق که این امر در تحولات اخیر در منطقه به وضوح مشاهده شده است.

وی تصریح کرد: توطئه های نظام سلطه به سرکردگی امریکا، عملیات پلکانی بود که هدفی جز ضربه زدن به نظام اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه نداشت.

فرمانده سپاه مراغه اظهار داشت: اسلام نیاز به سرباز دارد چه این سرباز در سوریه از حرم اهل بیت(س) دفاع کند و چه سربازانی همچون شما که امروز برای پشتیبانی از سربازان اسلام گام برداشته و فعالیت می کنید.

وی با اشاره به کمک های بانوان این شهرستان به جبهه مقاومت در سوریه، یادآوری کرد: در یک ماه گذشته علاوه بر بافت 800 عدد کلاهتوسط بانوان برای مدافعان حرم، 2 هزار 500 جفت دستکش، جوراب و شال برای مدافعان حرم در سوریه بافته اند .

رضا سامی افزود: بانوان بسیجی در قالب پایگاههای مقاومت 2 هزار تخته پتو ، 100 عدد بالشتبه جبهه مقاومت و مردم آواره سوریه اهدا کرده اند .

وی همچنین خاطرنشان کرد: خواهران بسیجی در مراغه از ابتدای سال 400 میلیون ریال پول نقد کمک کرده اند .

فرمانده سپاه مراغه با بیان اینکه دومین مرحله کمک های مردمی به سوریه آماده ارسال است، گفت: مردم مراغه از ابتدای سال بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای مدافعان حرم و مردم آوراه سوریه کمک کرده اند .

سامی خبر داد: این اقلام شامل، پتو، لباس، لحاف و تشک، لوازم خانگی و مواد غذایی است که هفته آینده برای مدافعال ارسال خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها