خبرهای داغ:
معاون فرماندار دامغان گفت: علی‌رغم اقدامات فتنه‌گران و حامیان آنها ملت بصیر ما در حماسه 9 دی 88 نشان دادند دشمنان را به خوبی می‌شناسند و فریب دسیسه‌های رنگارنگ آنها را نمی‌خورند.
کد خبر: ۸۷۹۶۷۱۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سید حسن طباطبائیان در نشست هم‌اندیشی گرامیداشت یوم الله 9 دی که باحضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رؤسای دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری دامغان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن امید زیادی به فتنه 88 داشت اما مردم آگاه ایران اسلامی همچون همیشه تاریخ انقلاب با حضور بهنگام خود دشمنان خدا را مأیوس کردند.

معاون فرماندار دامغان حضور غیرقابل توصیف مردم بصیر کشورمان در راهپیمایی خودجوش 9 دیماه 88 را حماسه‌ای عاشورایی و برگ زرین و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانست که عظمت آن چشم جهانیان را خیره کرد و قلب امام زمان(عج) و رهبر فرزانه انقلاب را شاد نمود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان نیز در این جلسه با بیان اینکه منحرف کردن معیارها و شعارها از اصول انقلاب اسلامی در پشت پرده فتنه رنگی و اعتراض به نتیجه انتخابات، از اهداف اصلی فتنه 88 بود، اظهار داشت: فراموش نکنیم که فراموشی حماسه 9 دی و عوامل و اهداف فتنه 88 خواست دشمن و برای انقلاب و کشور ما بسیار خطرناک است.

حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر میرعلی اکبری با بیان اینکه اهانت به تمثال امام راحل(ره) دل مردم انقلابی ما را به درد آورد و حرکت ننگین فتنه‌گران در عاشورای حسینی سال 88 و توهین به عزاداران سالار شهیدان و اهانت به ارزش‌های دینی عاشقان مکتب اباعبدالله را با آلام بسیاری مواجه کرد، افزود: مردم ما پای ارزش‌های خود ایستادند و حرکت عظیم و انقلابی آنان در سراسر کشور اقیانوس مواجی از بصیرت را آفرید که آتش فتنه را خاموش کرد.

وی با ذکر این نکته از بیانات رهبر انقلاب که فرمودند " اگر صدها بار برای نعمت هوشیاری مردم سجده شکر بجا آوریم، کم است" افزود: حضرت امام خامنه‌ای فتنه 88 را ماحصل محاسبات گسترده دشمن و حرکت مردمی 9 دی را حاصل بصیرت ملت و مایه یأس دشمن دانستند و در کلامی ماندگار فرمودند، فتنه 88 آن چیزی نبود که تنها در خیابان به‌وسیله تعدادی دیده شود، دارای اهداف بسیار خطرناکی بود که با برخورد سیاسی و امنیتی حل نمی‌شد، نیازمند حرکت مردمی بود که بساط فتنه را برچیند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با بیان اینکه همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، حماسه 9 دی حقیقتی ماندگار در تاریخ انقلاب، شبیه حوادث ابتدای انقلاب اسلامی بود، باید باقی بماند و گرامی داشته شود، تصریح کرد: فراموش نکنیم که فراموشی حماسه 9 دی و عوامل و اهداف فتنه 88 خواست دشمن و برای انقلاب و کشور ما بسیار خطرناک است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها