در صورتی که در آن زمان برجام را تصویب نمی‌کردیم، بیان‌گر همسویی با جریان تنش‌آفرین در جهان بود اما با این تصمیم به دنیا نشان دادیم ایران آماده اصلاح، ایجاد آرامش و صلح در جهان است!!!
کد خبر: ۸۷۹۶۷۴۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

عضو فراکسیون امید بدون اشاره به نقض برجام از سوی آمریکا در سخنانی توجیه آمیز گفت : در زمان تصویب برجام در مجلس نهم، دو نگاه وجود داشت. اول این‌که فعلاً تصمیمی درباره تصویب برجام اتخاذ نکنیم و این تصمیم‌گیری را به زمان پس از انتخابات ایالات متحده موکول کنیم و نگاه دوم این بود که لزومی ندارد برای تصمیم‌گیری درباره برجام منتظر حوادث سیاسی در امریکا بمانیم.

غلامرضا تاجگردون افزود :در صورتی که در آن زمان برجام را تصویب نمی‌کردیم، بیان‌گر همسویی با جریان تنش‌آفرین در جهان بود اما با این تصمیم به دنیا نشان دادیم ایران آماده اصلاح، ایجاد آرامش و صلح در جهان است و با این کار ابتکار عمل در اختیار ما قرار گرفت و به‌نوعی توپ در زمین طرف مقابل قرار گرفت.

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس نهم همچنین یادآور شد: باتوجه به این‌که ایران با تصویب و اجرای برجام حسن نیت خود را نشان داده و از آن‌‌سو درپی پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا، به‌نظرمی‌رسد گروه تعیین‌کننده، اروپایی‌ها و دیگر کشورهای طرف مذاکرات هستند که ابتدا باید برای خودشان و در ادامه برای ادامه روند برجام به تصمیم‌گیری برسند. در واقع باید ببینیم دیگر طرفین مذاکرات به‌دنبال کدخدا می‌روند یا با استقلال نظر خود را دنبال می‌کنند.

ارسال نظرات