کنسرت گروه مهبد در قم با حاشیه های بسیاری همراه بود که این حواشی با موضع گیری و ناراحتی علما و اساتید حوزه علمیه قم روبرو گردید...
کد خبر: ۸۷۹۶۷۴۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

لغو تعداد اندکی از کنسرت‍‌ها هنوز موضوع داغ برخی رسانه‌های زنجیره‌ای در کوران نقض برجام است.

در همین راستا سایت اصلاح‌طلب ایلنا اخیرا گفت‌وگویی با اعضای گروه پالت انجام داده است. امید نعمتی (خواننده گروه پالت) در این خصوص با تاکید بر اینکه می‌خواهد در مشهد کنسرت برگزار شود ، به ایلنا گفت : ساکنان همین شهرها با ارسال پیام از ما می‌خواهند تا در شهرشان اجرا داشته باشیم. قطعا هم ما و هم مردم به جایگاه مشهد احترام می‌گذاریم از همین رو قصد داریم یک موسیقی سلامت و صحیح برای مردم اجرا کنیم.

وی در اظهار نظر عجیبی مدعی شد : قطعا این برگزاری کنسرت است که می‌تواند جلوی مفسده را بگیرد. اگر از جوان‌‌هایی که در عرصه موسیقی فعالیت می‌کنند؛ حمایت شود بدون‌شک اعتیاد و دیگر معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی کمتر خواهد شد. از طرفی برگزاری کنسرت ایجاد شغل می‌کند.

اظهارات این خواننده در حالی است که در بسیاری از کنسرت‌هایی که برگزار می‌شود شاهد رفتار‌های خارج از عرف و شرع از سوی برخی حاضرین هستیم. برای مثال برگزاری کنسرت گروه مهبد در قم با حاشیه های بسیاری همراه بود که این حواشی با موضع گیری و ناراحتی علما و اساتید حوزه علمیه قم روبرو گردید.

ارسال نظرات