دین و مذهب، موتور محرکه مردم ایران است و باعثمی شود تا از انقلاب و نظام دفاع تبعیت و كنند.
کد خبر: ۸۷۹۶۷۵۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان ظهر جمعه در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان خرمدره، با اشاره به برگزاری بیش از 500 نماز جمعه در کشور، پایگاه‌های برپایی نماز جمعه را مراکز ترویج دین و استحکام‌بخشی به باورهای مردم دانست و گفت: پایه‌گذاری نمازهای جمعه در کشور از اقدامات هوشمندانه امام راحل بود تا پایگاهی برای تقویت باورهای دینی و اخلاقي مردم بویژه جوانان و عاملی برای تحکیم وحدت و اتحاد اقشار مختلف مردم در کشور باشد.

اسداله درویش‌امیری بر ضرورت تقویت باورهای دینی مردم تاکید نمود و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با پاسداری از باورهای دینی و اعتقادی ملت ایران، امیدواری، نشاط و دلگرمی نسبت به نظام در جامعه ایجاد نمائیم.

وي با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم باورهای مردم در جامعه تضعیف شود، تصریح نمود: هر قلم، قدم و بیانی که موجب آزردگی مردم و ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه شود، از سوی خائنان به اين كشور و ملت است.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ملت ایران راستگويي، صداقت، عدالت و امانتداری را از همه مسئولین قوای سه‌گانه و مدیران نظام در سطوح مختلف و در هر لباس و جایگاهی که باشند، انتظار دارند.

مدیر عالی استان پایبندی به دین و مذهب را در جوهره وجودی مردم ایران برشمرد و گفت: آنچه كه موجب تبعیت و پیروی مردم از رهبر کبیر انقلاب و حمایت‌هایشان از مقام معظم رهبری شده، پايبندي به دين و مذهب مي باشد. اگر مردم ایران در سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب، با تمام وجود از رهبر کبیر انقلاب تبعيت و پیروی کردند و اگر بعد از ایشان با رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت اله خامنه اي پیمان بسته و از فرمايشات ايشان حمایت می کنند، جز درد دینداری و مذهب ندارند.

وی پایبندی به دین و مذهب را موتور محرکه مردم ایران دانست و گفت: این دو عامل در وجود ملت موجب شد تا در هرکجا که لازم باشند به صحنه بیایند و از انقلاب و نظام خود تبعیت و حمایت نموده و از نظام دفاع كنند.

استاندار زنجان صفای باطن و اخلاص نمازگزاران در مصلاهای نماز جمعه را عامل تقویت باورهای دینی در جامعه قلمداد نمود و ابراز امیدواری کرد: مسئولین استان و کشور بتوانند در پاسداری از حقوق مردم ایران و مسئولیتی که بعنوان امانت به آنان سپرده شده، خدمتگزاری صادق و امانتداري مطمئن باشند.


ارسال نظرات