منتقدان خفه شوند؛ هرچند رسانه ملی باشند!

عبدالله ناصری رئیس اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) در دوره اصلاحات و عضو ارشد سازمان منحله مجاهدین انقلاب ...
کد خبر: ۸۷۹۶۷۵۴
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

اطلاع‌رسانی به مردم از سوی صدا سیما نگرانی حامیان دولت را موجب شد.عضو بنیاد باران در گفت‌وگو با سایت وابسته به اصلاحات مدعی شد : صدا و سیما در ۸ سالی که محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور بود، مشکلات کشور را پنهان و سعی کرد نشان دهد کشور در آرامش کامل به سر می‌برد.

عبدالله ناصری از محکومان امنیتی،نگرانیش از اطلاع‌رسانی صدا و سیما به ملت که از وظایف این سازمان ملی به شمار می‌رود را به ایلنا ابراز داشت و در سخنانی علیه صدا و سیما افزود : رفتار صدا و سیما جدید نیست و این سازمان در برابر دولت مطبوعش سکوت پیشه کرد، معضلات و دردهای مردم را علاوه بر اینکه انعکاس نداد بلکه سعی کرد نشان دهد کشور در آرامش کامل به سر می‌برد و هیچ مشکلی وجود ندارد و آن‌ها را پنهان کرد.

کاهش محسوس محبوبیت حسن روحانی در بین مردم و عدم تحقق‌ وعده‌های وی و احتمال شکستش در انتخابات پیش‌روی ناصری را بر آن داشت تا این شکست احتمالی را از ماه‌ها قبل بر گردن دیگران اندخاته و بگوید : در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری مخدوش کردن چهره دولت و افزایش انتقادها از سوی صدا وسیما طبیعی خواهد بود.

عبدالله ناصری طاهری رئیس اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) در دوره اصلاحات و عضو ارشد سازمان منحله مجاهدین انقلاب می باشد. او به دلیل نقش آفرینی در کودتای 88، در اواخر بهمن سال 89 توسط نهادهای امنیتی بازداشت گردید وبه اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق اجتماع و تبانی به تحمل پنج سال حبست عزیری محکوم شد.

ارسال نظرات