اینترنت مفت؛ دوای درد جوانان!

واعظی در بخشی از سخنانش بازهم با انداختن مشکلات گردن دولت سابق ، مدعی شد : به هر حال الویت دولت پس از آوار برداری از مشکلاتی که دولت گذشته...
کد خبر: ۸۷۹۶۷۸۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

یک گوشی هوشمند و اشتراک اینترنت پر سرعت دریچه‌ی ورود به شبکه‌های مجازی است. نگاهی کوتاه به انچه این روز‌ها در این شبکه‌ها نشر می‌یابد خبر از بی توجهی عمدی یا سهوی برخی مسئولان نسبت به ضرورت کنترل این شبکه‌هاست. شبکه‌هایی که نقش انان را در ایجاد آشوب‌های خیابانی در سال 88 و همچنین افزایش فساد اخلاقی را نمی توان نادیده انگاشت.با این حال به زعم بسیاری از کارشناسان سیاسی ،اهمال دولت در فیلترینگ برخی از این شبکه‌ها برای افزایش محبوبیت و بهره‌برداری‌های سیاسی‌است. تا انجا که علاوه بر صفحاتی ضد انقلاب ، و ضد دینی شاهد هزاران صفحه‌ی غیر اخلاقی و پخش تصاویر مستهجن هستیم.با این وجود در حالی که دولت در رونق اقتصاد درمانده است و بیکاری جوانان بیداد می کند،وزیر ارتباطات در تلاش است تا با اینترنت رایگان وضع جوانان را خوب کند!

به گزارش سایت اصلاح‌طلب ایلنا محمود واعظى در هم اندیشى صمیمانه جوانان با دولت که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، در مورد دادن مجوز به کانال‌هاى تلگرامى بیش از ٥ هزار عضو گفت: برخى روزنامه‌ها که فکر مى‌کنند؛ همه ایران طرفدار آنهاست، ٢ الى ٣ هزار عدد تیراژ دارد و تعدادى هم مجانى مى‌دهند، اما برخى شبکه‌هاى اجتماعى صدها هزار نفر عضو دارد، دادن شناسنامه به این کانال‌های تلگرامی هم به این منظور است که اگر آبروى کسى خدشه دار شد، مشخص شود از کجا نشات می‌گیرد و هدف ایجاد محدودیت نیست!

واعظی در بخشی از سخنانش بازهم با انداختن مشکلات گردن دولت سابق ، مدعی شد : به هر حال الویت دولت پس از آوار برداری از مشکلاتی که دولت گذشته در فضای بین المللی به جای گذاشته ، رونق کسب و کار با اولویت اشتعال برای جوانان است و همچنین بر روی معیشت طبقه متوسط و پایین است امیدواریم به جای رایگان شدن اینترنت وضع مردم و جوانان خوب شود.!!!

ارسال نظرات