انگلیس به تیم یک فتنه‌گر ویزا نداد!

بهروز غریب‌پور در دوران اصلاحات به عنوان مشاور فرهنگی «غلامحسین کرباسچی» و همچنین مدیر «فرهنگسرای بهمن»سال‌های سال در پوشش برنامه‌های فرهنگی و هنری ...
کد خبر: ۸۷۹۶۷۸۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:


خبرگزاری مهر نوشت : بهروز غريب‌پور، سرپرست گروه تئاتر عروسكي«آران» با اشاره به برخي عوامل نظير ندادن ويزاي انگلستان به آهنگساز اپراي «خيام» و نبود حمايت لازم، اظهار كرد كه اپراي عروسكي «خيام» براي جشنواره تئاتر فجر آماده نمي‌شود. او گفت: به دليل مشكلاتي كه براي ويزاي امير بهزاد، آهنگساز اپراي عروسكي «خيام» پيش آمده، وسعت پروژه و مشكلات مالي موجود براي اين اپرا، نمي‌توانيم اپراي عروسكي «خيام» را براي سي‌و‌پنجمين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر آماده كنيم.

اظهارات غریب‌پور در خصوص اپرای خیام در حالی است که وی پیش از این برای اکران اپرای سعدی که با تکخوانی زنان نیز همراه بود از تلاشی فروگذار نکرد و با سروصدا و حمایت همه‌جانبه‌ی رسانه‌های زنجیره‌ای ان را اکران نمود!

بهروز غریب‌پور در دوران اصلاحات به عنوان مشاور فرهنگی «غلامحسین کرباسچی» و همچنین مدیر «فرهنگسرای بهمن»سال‌های سال در پوشش برنامه‌های فرهنگی و هنری به عنوان پادوی سفارتخانه‌های کشورهای سوئیس، فرانسه، هلند، لهستان، چک و... در حال کمک به استحاله‌ی فرهنگی کشور بوده است! او در حالی به عنوان یک مدیر فرهنگی شناخته می شد که با دعوت از رامین جهانبگلو(جاسوس تابلو دار سازمان سیا) برای حضور در جلسات سیاسی- فرهنگی در خانه‌ی هنرمندان با همراهی سفیر لهستان سعی در تئوریزه کردم «استراتژی جنگ نرم» را داشته است!علاوه بر این اقدامات وی همراه با جهانبگلو به دعوت از 3 تن از «رهبران کودتاهای ی مخملی سازمان سیا در اروپای شرقی» و یکی از جاسوسان آمریکایی- کانادایی به خانه هنرمندان بود! الکساندر اسمولار» و «آدام میچنیک» (رهبران فروپاشی لهستان) به همراه «آگنش هلر» (از رهبران فروپاشی مجارستان) که اسناد جاسوسی آنان برای CIA سالهای پیش در رسانه های جهان منتشر شد، یک ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 به دعوت غریب پور به تهران آمدند تا با تئوری «گذار به دموکراسی» در خانه‌ی هنرمندان!! شیوه‌های براندازی نرم را برای حاضرین شرح دهند! البته غریب‌پور علاوه بر جهانبگلو در یک خوش خدمتی دیگر به جاسوسان سازمان سیا سال‌ها امکانات خانه‌‌ی هنرمندان را در اختیار کیان تاجبخش قرار داد!این جاسوس که در فتنه‌ی سال 88 هم بازداشت شده است طی اعترافی در دادگاه تشکیل شده برای کودتاچیان سال 88 پرده از جاسوسی خویش برداشت!

همچنین باید یادآور شویم چندی پیش بود که غریب‌پور با جنجال سازی و حمایت ارگان‌های خبری حامی فتنه توانسته بود با یاری علی جنتی مجوز ارشاد را برای «اپرای سعدی» بگیرید!اپرایی که به علت وجود تکخوانی زنان با اعتراض ملت دین‌دار ایران مواجه شده بود!همان اپرایی که خود در خصوص آن اعتراف می کند :«واژه خواننده در اپرا متناسب نیست، ....من از واژه جایگزین «آواگر» به معنی شخصی که هم می‌خواند و هم به ایفای نقش می‌پردازد در اپرا استفاده می‌کنم... آنچه باید در مورد نمایش ما مورد توجه قرار بگیرد این است که به هیچ وجه بازیگر زنده و خواننده زنده روی صحنه نیست. بلکه این عروسک‌ها هستند که روی صحنه به ایفای نقش می‌پردازند. تمام صداها و موسیقی قبلا ضبط!!! شده و به صورت پلی‌بک پخش می‌شود.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار