سرپرست گروه همخوانی مشکات خبرداد:

انتخاب سرود "مرگ بر آمریکا" گروه مشکات به عنوان اثر برتر جشنواره آواها و سرودهای حماسی

سید حسن حسینی گفت: از جمله دلایلی که باعث شاخص شدن این اثر شد این بود که در این سرود 15 دلیل برای شعار مرگ بر آمریکا بیان شده است که باعث تازگی و بدیع شدن این سرود در بین مابقی اثرات شده است.
کد خبر: ۸۷۹۶۸۲۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  سرود مرگ بر آمریکای، گروه همخوانی مشکات شهرستان اشتهارد به عنوان نماینده استان البرز در سومین جشنواره آواها و سرودهای حماسی در شهر شیراز  در بین 600 اثر گروههای ایرانی و لبنانی به عنوان برترین اثر انتخاب شد و در اختتامیه این دوره از جشنواره   بین بزرگان موسیقی حماسی کشور به اجرا در آمد.

سید حسن حسینی ساجدی سرپرست این گروه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: از جمله دلایلی که باعث شاخص شدن این اثر شد این بود که در این سرود 15 دلیل برای شعار  مرگ بر آمریکا بیان شده است  که  باعث تازگی و بدیع شدن این سرود در بین مابقی اثرات شده است.

سرپرست گروه همخوانی مشکات در پایان خاطر نشان کرد : تمامی هزینه های ساخت این سرود ها و حمایت های  معنوی   توسط معاونت فرهنگی اجتماعی  و سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز انجام شد  که شرایط حضور  گروه مشکات را در این دوره از مسابقات فراهم کردند.

گفتنی است  این گروه سه اثر  را در این مسابقات اجرا کرد که مابقی سرود ها در بین 12 سرود برتر این دوره از مسابقات انتخاب شدند. 


خبرنگار:صدری

ارسال نظرات
پر بیننده ها