سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه کنگره شهدای روحانی گفت: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس باید با برنامه‌ریزی جهت تبیین اهداف کنگره و تاثیر آن در جامعه اقدام کند.
کد خبر: ۸۷۹۶۸۳۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
به گزاری خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد صبح امروز در جلسه هماهنگی کنگره شهدای روحانی اظهار داشت: روحانیت پایه و اساس قیام، نهضت انقلابی و دینی  و همچنین =حرکت اصلاحی که در جامعه است.

وی بیان‌ داشت: شکل‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) نمونه‌ای از مقطع تاریخی کشور است که بیانگر نقش مهم روحانیت در پیشتازی حرکت مردم و پیروزی انقلاب است.

سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح‌کرد: در طول ایام پس از انقلاب اسلامی تاکنون نیز در عرصه‌های مختلف دیگری شاهد حضور پررنگ روحانیت به منظور تثبیت انقلاب اسلامی و افشا و رسوایی گروهک‌های ضدانقلاب و انحرافی بوده‌ایم که هم در زمینه‌های انقلابی و معرفتی و هم عرصه‌های میدانی می‌بینیم جامعه روحانیت قربانیانی تقدیم انقلاب واسلام کرده‌اند.

انصاری راد با اشاره به نقش غیرقابل انکار روحانیت در دفاع مقدس بیان‌کرد: دوران دفاع مقدس مقطع بسیار مهمی در مکتب انقلاب اسلامی بوده که در این دوره نیز روحانیت در ابعاد مختلف ایفای نقش داشته است.

وی اذعان‌داشت: محور دیگر ماموریت روحانیت در جنگ، تریبون‌های نماز جمعه، جماعات مسجد، تکایا، مجالس و همچنین بسیج کردن نیروها و تقویت و پشتیبانی از جنگ بود که در این زمینه بسیار فعال بودند.

سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه شهدای روحانی گواه حضور این قشر عظیم در بین رزمندگان اسلام است، بیان‌کرد: امروز نیز وظیفه روحانیت وظیفه‌ای بسیار خطیر و سنگین است، اکنون که جنگ فرهنگی و نرم در جامعه شدیدتر از گذشته شده، رسالت روحانیون به عنوان مبلغین، هدایتگران، مربیان و افرادی که باید چراغ هدایت مردم در برابر تهدیدات فرهنگی دشمن و فتنه‌ها باشند بسیار سنگین است.

انصاری راد گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان عهده‌دار مسئولیت کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی کنگره شهدای روحانی است که نهایت تلاش خود را در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره به‌کار می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه کنگره شهدای روحانی افزود: معرفی و شناساندن هر چه بیشتر شهدای روحانی استان  به جامعه نیازمند برنامه‌ریزی مناسب و فراگیر است.

سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه تصریح‌کرد: خاطرات شهدا باید توسط همرزمان آنان جمع‌آوری و به مردم به ویژه نسل جوان بازگو شود.

انصاری راد همچنین بر دیدار با خانواده شهدی روحانی تاکید کرد و گفت: دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای روحانی باید این موضوع مهم را مدنظر قرار دهند و با خانواده‌های شهدای روحانی استان هرمزگان دیدار داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت موضو ع اطلاع‌رسانی در زمینه برگزاری کنگره شهدای روحانی در بندرعباس تصریح‌ کرد: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس باید با برنامه‌ریزی جهت تبیین اهداف کنگره و تاثیر آن در جامعه اقدام کند.
ارسال نظرات