امام جمعه هرات:

هدف دشمن تضعیف کشورهای اسلامی است

امام جمعه هرات با اشاره به اینکه دشمن در پی نفوذ به کشورهای اسلامی است گفت: هدف اصلی دشمن تضعیف کشورهای اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۹۶۸۵۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ حجت الاسلام محمد علی جعفری در مجمع بسیجیان خاتم اظهار داشت: یکی از اهداف دشمنان ضربه زدن به‌وحدت و امنیت جامعه است و نفوذ را حربه ای علیه کشورهای اسلامی و تضعیف آنها قرار داده اند.

امام جمعه هرات گفت: خوشبختانه با وجود نیروهایی اسلامی که در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند این حربه کارساز نیست و دشمنان همانطور که در حلب شکست خوردند و با شرمساری از آنجا بیرون رانده شدند باید بدانند که تمام نقشه هایشان ناکام خواهد ماند.

وی امام زمان (عج) و ولایت فقیه را پشتوانه های اساسی انقلاب دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی دوران سختی را گذرانده است و اگر این حمایت ها نبود تهاجم نظامی انقلاب را از بین می برد.

جعفری، فرهنگ و اقتصاد را دو مسئله مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری خواند و گفت: بسیجیان باید کارآمدی نظام را در ابعاد فرهنگی و اقتصادی تقویت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم هم گفت: در سالجاری 8 کارگروه در این شهرستان تشکیل شده است که با تشکیل جلساتی توانسته اند چندین طرح را پیشنهاد و به استان ارائه داده ایم که امید با تخصیص اعتبارات اجرایی شود.

سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد خاطرنشان کرد: هم افزایی و حضور جوانان در نمازهای جماعت، اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی، تاکید بر مشورت و همفکری فرهنگی و کارآفرینی از موارد مورد تاکید و قابل توجه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار