روز پنجم دی ماه سالروز فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی منشا برکات بسیاری در عرصه حفاظت هواپیمایی در جمهوری اسلامی ایران گردید.
کد خبر: ۸۷۹۶۸۷۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

بسم الله الرحمن الرحیم

روز حفاظت هواپیمایی بر همه مردم ایران اسلامی بخصوص سبزپوشان عرصه آسمانها مبارک باد.

روز پنجم دی ماه سالروز فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی منشا برکات بسیاری در عرصه حفاظت هواپیمایی در جمهوری اسلامی ایران گردید.

امروزه به برکت عنایت خداوند و در سایه رهبری های داهیانه امام خامنه ای و ایثار و از جان گذشتگی سربازان سبز پوش ولایت در حفاظت هواپیمایی ، خطوط هوایی ایران اسلامی به عنوان یکی از خطوط امن دنیا به حساب آمده و خیلی از کشورهای حتی غربی در آرزوی استفاده از تجربیات و دستاوردهای سپاه حفاظت هواپیمایی ایران اسلامی هستند.

كاركنان شاغل در مجموعه سپاه حفاظت هواپيمايي با اعتقاد و عزم راستين و اعتقاد به خداوند متعال، خود را سرباز گمنام امام زمان(عج) و مقام معظم رهبري دانسته و هرگونه ضربه و خسارت جانبي را ايثار در راه خداوند تلقي کرده و از نظر روحي آمادگي بسيار بالايي دارند و اين را يك عامل مهم در پيشگيري در كنار ساير عوامل ديگر كه شامل آمادگي جسماني، آموزش، بكارگيري تجهيزات نوين و روزآمد و... مي‌دانند.

سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه های استان اردبیل ضمن ارج نهادن به مقام شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهدای حفاظت هواپیمایی و نیز قدردانی از رشادتهای جانبازان این عرصه ،آماده انجام ماموریتهای خود در هرلحظه و هر مکانی است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

در پايان با تبریک فرا رسیدن سی و دومین سالگرد تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی یادآور ‌می‌گردد سپاه پاسداران دارای این ویژگی است که تعالیم و فرامین رهبر معظم انقلاب را به عنوان آیین زندگی و نبرد، به ‏صورت یک دکترین قدرتمند در سیستم فرماندهی و کنترل خود تسری و تعمیم دهد و با هر گونه تهدیدی در کمال قدرت و اقتدار مقابله نماید و زمینه‌های ایجاد توسعه کشور در تمامی عرصه‌ها از جمله صنعت حمل و نقل هوایی را که مستلزم برقراری امنیت است، فراهم نماید چرا که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی): «آنجایی که امنیّت نیست، در واقع هیچ‌چیز نیست؛ این آمادگی‌ها، آموزشها و فرصتها را از تأمین‌کنندگان امنیّت بدانید.»

روابط عمومی سپاه حفاظت هواپیمایی

ارسال نظرات