مسئول نمایندگی ورزش وجوانان شاهرود خلخال گفت: شکرگذاری به نزولات آسمانی و تفریح در فضای حقیقی از اهداف مهم جشنواره ساخت آدم برفی بوده است.
کد خبر: ۸۷۹۶۸۹۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

به کزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، زوراندخت موذن زاده هدف از برگزاری دومین جشنواره ساخت آدم برفی درشهر کلور بخش شاهرود شهرستان خلخال را شکرگذاری از برکات ونزولات آسمانی برف و باران عنوان وگفت: با توجه به اینکه در فصل زمستان بیشتر اوقات کودکان و نوجوانان در منزل و علی الخصوص فضای مجازی سپری می شود برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب است تا کودکان و نوجوانان فرصت بازی با برف و شادی در کنار آن را داشته باشند.

وی این جشنواره را دعوتی از آنان به فضای حقیقی ولذت بردن از طبیعت بکر است که در این جشنواره علاوه بر کودکان و نوجوانان حتی والدین هم بسته به خلاقیت و استعداد خود به این تفریح مفرح روی آورند.

مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش شاهرود خلخال گفت: این جشنواره که همه ساله در فصل زمستان برگزار می شود بیش از 19 تندیس برفی توسط گروه های مختلف حاضر دراین جشنواره ساخته شد که در پایان تندیس سماور ساخته گروه زیرون به مقام اول دست یافت و تندیس آزادی و تندیس ماهی از گروه عصر یخبندان در جایگاه دوم وسوم ایستادند.

همچنین در این جشنواره به قید قرعه و لحاظ خلاقیت در به کار گیری نقوش برجسته به گروه اسکیمو ها هم جوائزی اهدا شد.

به گزارش ازناو ، قرار است در آینده ای نزدیک جشنواره زمستانی در تفرجگاه اندبیل خلخال به همت اداره ورزش وجوانان خلخال برگزار شود.

ارسال نظرات