رئیس پلیس راه استان اردبیل: ‌

تلفات جاده‌ای در جاده پارس‌آباد 3 برابر شده است

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: تصادفات جاده‌ای منجر‌به مرگ در مسیر جاده پارس‌آباد نسبت به سال قبل 3 برابر شده است.
کد خبر: ۸۷۹۶۹۰۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

به کزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، حجت فتاحی در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های استان اظهار داشت: متاسفانه از ابتدای سال تاکنون 25 نفر از هموطنان عزیزمان در جاده پارس‌آباد جان خود را از دست دادند که نسبت به رقم هفت نفر در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: شروع به کار پروژه‌های بزرگ عمرانی و شرکت‌های نیمه فعال در منطقه مغان و افزایش تردد در این مسیر باعث افزایش آمار تصادفات در این منطقه شده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: دلایل عمده تصادفات در این مسیر رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله انحراف به چپ و سرعت غیرمجاز می‌باشد که امیدواریم رانندگان محترم با رعایت مسایل ایمنی در حفظ جان خود و هموطنان عزیز کوشا باشند.

وی با اشاره به وجود علت‌های محیطی در وقوع این تصادفات اظهار کرد: عدم وجود پل زیرگذر و روگذر در روستاهای کنار جاده‌ای، عدم وجود خط‌کشی و نبود علایم و تجهیزات ترافیکی از دلایل عمده دیگر در وقوع این تصادفات می‌باشد.

فتاحی تصریح کرد: اداره راهداری‌ و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان باید تمهیدات بیشتری را برای رفع مشکلات و کاستی‌های موجود و تجهیز و تعمیر جاده‌های مواصلاتی استان در نظر بگیرد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل به نقش مثبت دهیاران در فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: می‌توانیم از این ظرفیت برای آموزش و پیشگیری از وقوع تصادفات نیز استفاده کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار