معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برنامه‌های مختلفی در راستای گرامی‌داشت حماسه 9 دی در قالب هفته گرامی‌داشت این حماسه و با شعار نفوذ‌ناپذیری ملت ایران در استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۶۹۱۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به کزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اصغر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن سال‌روز حماسه نهم دی‌ماه حماسه‌ای که ملت ایران برای مبارزه با فتنه و فتنه‌گر آفریدند قرار گرفته‌ایم که برنامه‌های گرامی‌داشت این حماسه در قالب هفته و از روزهای پنجم لغایت یازدهم دی‌ماه با شعار نفوذ‌ناپذیری ملت ایران در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است که این مسابقات در رشته‌های فوتسال، پینک پنک و ورزش‌های رزمی برگزار شده و دو سالن ورزشی 9 دی نیز در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: برگزاری جشنواره‌های تولید فیلم، عکس و کاریکاتور، برگزاری همایش علما و روحانیون، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و سخنرانی در مراکز علمی و دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است که برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی را نیز در دانشگاه‌های استان خواهیم داشت.

عباس‌زاده تصریح کرد: فراخوان تولید مقاله‌های فرهنگی و نیز تولید محتوا با محوریت نهم دی‌ماه و فتنه در فضای مجازی نیز به انجام می‌رسد تا با واکاوی نقش فتنه و فتنه‌گران در سال 88 جوانان و نسل جدید انقلاب با دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان بیشتر از پیش آشنا شوند.

ارسال نظرات