نماینده سابق مجلس گفت: مردم ما وقتی احساس خطر کردند، با حضور حماسی خود در 9 دی به فتنه گران نشان دادند که به همین راحتی حاضر نیستند که از مواضع خود در خصوص حمایت از انقلاب اسلامی دست بردارند.
کد خبر: ۸۷۹۶۹۳۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه حماسه 9 دی باعث برچیده شدن بساط فتنه گران از کشور شد اظهار داشت: در فضای غبارآلود فتنه 88 بود که مردم با خلق حماسه سیاسی خود و حضور در راهپیمایی 9 دی، بار دیگر نشان دادند که پیرو خط امام خمینی(ره)، امام خامنه ای عزیز و شهدا هستند و اجازه دخالت به فتنه گران  و خارجی ها برای آشوب در کشور را نمی دهند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم نقش پررنگی در مقابله با فتنه گران ایفا نمودند اظهار داشت: چه در پیروزی انقلاب اسلامی چه بعد از آن در برخورد با فتنه های مختلفی که در عمر انقلاب داشتیم، حضور مردم بسیار حائز اهمیت بوده است.
 
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه فتنه 88 هزینه های سنگینی را متوجه نظام کرد، تاکید کرد: متاسفانه فتنه 88 هزینه های زیادی را به کشور تحمیل کرد بعد از وقوع چنین آشوب هایی بود که دشمنان انقلاب اسلامی در مجامع بین المللی، فشارهایشان را بر ما بیشتر کردند و با وضع تحریم های جدید، مردم را درگیره شرایط سخت اقتصادی نمودند.
 
جوکار در پایان خاطر نشان کرد: مردم ما وقتی احساس خطر کردند، با حضور حماسی خود در 9 دی به فتنه گران نشان دادند که به همین راحتی حاضر نیستند که از مواضع خود در خصوص حمایت از انقلاب اسلامی دست بردارند.
ارسال نظرات