خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج:

مردم در9دی از خواسته خود دفاع کردند/به آمریکا اعتماد نمی‌کنیم

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج گفت: وقوع این حادثه در عین حال که سبب آشفتگی کشور و امیدواری دشمن شد، ارزش و اهمیت قانون و احترام به رأی مردم را در فرهنگ سیاسی کشور بیش از پیش نهادینه کرد.
کد خبر: ۸۷۹۶۹۸۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

غلامرضا مهرعلیا فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون احمیت واقعه 9 دی اظهار کرد: یکی از پیشرفته ترین طرح های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی، فتنه ای بود که در سال  88  برای ایران اسلامی رخ داد و  ماحصل10 تا 15 سال برنامه ریزی بود.

وی ادامه داد: این برنامه ریزی ها و برنامه ها برای انهدام گفتمان انقلاب و براندازی نظام جمهوری اسلامی با کمک عوامل و افرادی در داخل بود که سابقه انقلابی نیز داشتند که البته با حضور با بصیرت ملت ایران در 9 دی ماه تمامی نقشه ها با شکست روبه رو شد.

این مسئول تبیین کرد: فتنه 88 تهدیدی علیه ساختار های بنیادین جمهوری اسلامی ایران بود، به این معنا که قانون اساسی، نهادهای نظام و آراء ارزشمند و تعیین کننده مردم را مورد هدف خود قرار داده بود.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج بیان کرد:  وقوع این حادثه در عین حال که سبب آشفتگی کشور و امیدواری دشمن شد، ارزش و اهمیت قانون و احترام به رأی مردم را در فرهنگ سیاسی کشور بیش از پیش نهادینه کرد.

مهرعلیا با اشاره به تلاش دشمن برای کم رنگ کردن این حماسه اذعان کرد: بازخوانی مکرر این رخداد و حماسه ماندگار 9دی که مردم با حضور میلیونی و بصیرانه خود، فتنه را به محاق بردند، به این معناست که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه از اصول بنیادین خود که ریشه در اعتقادات مردم و هویت اسلامی و ملی آنان دارد، کوتاه نمی‌آ‌ید. 

این مسئول تاکید کرد: فتنه 88 این آموزه را بیش از هر زمانی در افکار عمومی جامعه ایران برجسته کرد؛ در واقع تهاجم نظام سلطه و جبهه مخالف به اصول انقلاب و نظام در فتنه 88، سبب شد تا افکار عمومی جامعه، بیشتر از قبل با ارکان هویتی نظام، همچون شورای نگهبان و جایگاه آن، قانون اساسی، آراء مردم و ولایت فقیه ارتباط برقرار کرده و ضرورت آنها را برای غلبه بر بحران‌های سیاسی درک کنند و با تمام وجود در 9دی برای دفاع از آنها به صحنه بیایند.

وی در بخش پایانی این گفت و گو تشریح کرد: البته این صحنه‌ها از بدو تاریخ انقلاب به سبب دشمنی‌ها و خصومت‌ها از سوی دشمنان و حضور برای مقابله و خنثی‌سازی آنها، از سوی مردم غیور تکرار شده و بارها هم به دلیل روزآمدی دشمن در توطئه‌چینی علیه نظام اسلامی تکرار خواهد شد.

فرمانده یپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج گفت: آوج گفت:قلقل نقض عهد آمریکایی‌ها در برجام و تمدید تحریم‌های 10ساله جدیدترین آنهاست و آنچه در این بین درس‌آموز و عبرت‌ساز است، اعتماد نداشتن همیشگی به دشمن غداری مثل آمریکا است. 

5002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار