خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه بسیج دانشجویی قزوین:

آزادی حلب، مقدمه ای بر سایر پیروزی ها است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج دانشجویی قزوین گفت: آزادسازی حلب ضربه‌ی بزرگی برای دشمن بود و سبب خوار و خفیف شدن ان‌ها و پیروزی نهایی مردم سوریه خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۷۰۰۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

حجت الاسلام  شعبان تقی‌خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه دانشجویی قزوین، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص آزادسازی حلب و اهمیت این آزادسازی اظهار کرد: آزادی حلب پیروزی بزرگی است که یقینا پیروزی‌های بزرگ‌تر را در پیش خواهد داشت.

وی ضمن اشاره به فواید و ثمرات این پیروزی تصریح کرد: آزادسازی حلب مقدمه‌ای برای آزادسازی سوریه است تا پس از سال‌ها آزاد شود.

این مسئول اضافه کرد: آزادسازی حلب سبب تقویت روحیه رزمندگان شد و نشان داد که با توکل به خدا و اخلاص می‌توان در برابر همه ابرقدرت های عالم ایستاد و پیروز شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج دانشجویی قزوین در ادامه تبیین کرد: اسرائیل می‌خواست اسرائیلی جدید را در منطقه ایجاد کند و حال این آزادسازی سبب تضعیف روحیه و شکست دشمن شده و به آن‌ها نشان داده که در مقابل اراده ملت شکست خورده اند.

تقی خانی افزود: همانطور که امام علی(ع) در سخنان خود فرموده‌اند، مسلمانان باید همواره یاور مسلمانان و دشمن ستمگران باشند و ایرانیان نیز در جنگ داعش با سوریه از هیچ کمکی برای مردم سوریه فروگذار نکردند.

وی به کمک مستشاری ایرانیان در یاری رساندن به مردم سوریه اشاره کرد و گفت: ایرانیان علاوه بر کمک مستشاری به مردم سوریه، در میدان‌های نبرد نیز حضور داشتند و سبب تقویت روحیه مردم یمن می‌شدند.

این مسئول ضمن بیان سخن مقام معظم رهبری تشریح کرد: اگر ما در سوریه مقابل داعش نمی‌ایستادیم، امروز باید در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج دانشجویی قزوین آزادی حلب را فتحی بزرگ دانسته و مطرح کرد: به همان میزان که آزادی حلب برای ما شادی‌آفرین بود برای دشمنان سبب ناراحتی و ضربه‌ای بزرگ بوده است.

تقی خانی خاطرنشان کرد: آمریکا آزادی حلب را با عنوان سقوط حلب بیان می‌کند که نشانگر آن است که آمریکا خود حامی و پشتیبان اصلی داعش است.

وی در خاتمه متذکر شد: آزادسازی حلب ضربه‌ی بزرگی برای دشمن بود و سبب خوار و خفیف شدن ان‌ها و پیروزی نهایی مردم سوریه خواهد شد.

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار