خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: با تلاش عوامل اورژانس و پلیس 110 چهار سرنشین پیکان واژگون شده از مرگ حتمی نجات یافتند.
کد خبر: ۸۷۹۷۰۱۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان، وحید شادی‌نیا اظهار داشت: شب گذشته یک دستگاه پیکان در محور هریس – شیخ رجب با چهار سرنشین واژگون شد.

وی گفت: هوشیاری یکی از سرنشینان خودروی پیکان و تماس با اورژانس 115 مبنی بر واژگون شدن خودرویشان در سراشیبی کنار جاده و عدم رویت آن ها توسط خودروهای عبوری در محور هریس شیخ رجب جان چهار نفر را از مرگ حتمی نجات داد.

وحید شادی‌نیا گفت: ساعت 23 و 40 دقیقه شنبه 4 دی ماه 95، طی تماس تلفنی با اپراتوری هریس بالافاصله آمبولانس پایگاه هریس به محل اعزام شد.

وی افزود: کارشناسان اعزامی اورژانس با توجه به بارش شدید برف و لغزندگی جاده و نبود دید کافی و عدم رویت خودروی واژگون شده پس از مدتی خودروی واژگون شده رو با چهار مصدوم یافته و مصدومین رو پس از اقدامات پیش بیمارستانی‌ وبا کمک عوامل پلیس 110 هریس که تنها نیروی کمک کننده در همان لحظه بودند به آمبولانس انتقال داده و به بیمارستان امام حسین هریس انتقال دادند.

وی تصریح کرد: در این ماموریت یکی از همکاران اورژانس بر اثر زمین خوردن دچار مصدومیت شد.

ارسال نظرات