فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان: رشد و توسعه خلاقیت های و ابتکارات راهی برای پیشرفت های اقتصادی در کشور خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۹۷۰۴۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، در حاشیه برگزاری جشنوراه خلاقیت ها و ابتکارات پایگاه های مقاومت بسیج هندیجان استان خوزستان سرهنگ پاسدار محمدرشید جعفری فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان گفت: یکی از برنامه های فرهنگی و تأثیر گذار در پایگاه های مقاومت بسیج معرفی بسیجیان با استعداد و نخبه در زمینه های علمی ،ورزشی ،فرهنگی وهنری است.

وی ادامه داد: بسیجیان پایگاه ها هندیجان دارای استعدادها وظرفیت های خوبی هستند که با توجه بیشتر و فراهم نمودن امکانات ، می توان از این ظرفیت در پیش برد اهداف بسیج استفاده کرد.

وی بابیان  ذوق وخلاقیت بسیجیان در مراسمات افزود: در برنامه های مذهبی و مناسبتی بسیجیان شهرستان  در کارهای فرهنگی وهنری ذوق و خلاقیت خوبی از خودشان نشان می دهند. رشد وتوسعه خلاقیت های وابتکارات در تمام زمینه ها از جمله تولیدات  کمک بزرگی به خود باوری و خودکفایی بسیجیان و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری راهی برای پیشرفت های اقتصادی در کشور خواهد بود.

جعفری در پایان با اشاره به نیاز جامعه برای معرفی خلاقیت ها در پیشرفت کشورگفت: نخبگان بسیجی خواهر وبرادر با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب همواره در پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی در حفظ دستاوردهای امام راحل با نیروی ایمان به خدا در کشور تأثیرگذار بوده اند.

 


ارسال نظرات