بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران سپاه استان به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی

یوم الله 9 دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند.
کد خبر: ۸۷۹۷۰۶۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه‌ای مدظلّه‌العالی:

حادثه 9 دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست ... این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته‌شود.

نهم دی ماه سال 88 به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران ، پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی آن روز عظیم نشان داد که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه‌ای کند و یا متوقف کند. 9 دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت است و این خود حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است که برگرفته از فرهنگ عاشورا است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نا‌درست شان به ارمغان آورد، نهم دی ماه سال 1388 یوم الله دیگری در تاریخ حماسه‌های ماندگاراست که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی ایران برای خاموش کردن فتنه‌های داخلی و توطئه‌های خارجی بودند.

ملتی که در 9 دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد و دربرخورد با فریب خوردگان پست فتنه در هتک حرمت عزای حسینی و خیمه سید الشهداء)علیه السلام(، به رغم خواسته و تصور دشمنان، همانگونه که نتوانستند در قیام عاشورا به مقصد خود برسند بار دیگر خون بر شمشیر پیروز شد و بصیرت ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی با درس از عاشورای حسینی بر همه خواسته های دشمن مهر باطل زده و ضمن افشای چهره واقعی منافقان ، بر این باور است که مشعل حماسه حسینی هرگز خاموش نخواهد شد. همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی(ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9 دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگار دیگری را خلق کرد.

یوم الله 9 دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند . این حماسه بزرگ حاصل حضور جوانان بود و با این حضور جایگاه رهبر دینی و ولایت فقیه در جامعه غرب روشن شد.

ما جامعه ورزشی و بسیجیان ورزشکاراستان اردبیل در هفتمین سالگرد حماسه ماندگار 9دیباردیگر بیعت خود را با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای)مدظله العالی(تجدید کرده و آمادگی خود را برای حضور در تمامی صحنه ها علی الخصوص در جبهه مبارزه با استکبار جهانی و جبهه دفاع از حریم آل الله که در سوریه و عراق در جریان است اعلام نموده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می‌نماییم.

و من الله التوفیق

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت عباس(علیه السلام)استان اردبیل

ارسال نظرات
آخرین اخبار