نماینده سابق مجلس با باین اینکه هوشیاری مردم در حماسه 9 دی شاهد عزت و غرور ملی در برخورد با فتنه گران بودیم،گفت: کسی نمی تواند برای فعالیت سیاسی در یک نظام، بر خلاف آن نظام رفتار کند.
کد خبر: ۸۷۹۷۰۶۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
لاله افتخاری نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت حماسه مردمی 9 دی گفت: مردم با خلق چنین حماسه ای نشان دادن که همیشه پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و حاضرنیستند که از مواضع خود کوتاه بیایند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه نجس سیاسی خواندن سران فتنه از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین نشان دهنده زخم هایی است که فتنه88 به پیکره انقلاب اسلامی وارد کرده است، افزود: با هوشیاری مردم در حماسه 9 دی شاهد عزت و غرور ملی در برخورد با فتنه گران بودیم؛ تعبیر سردار غیب‌پرور در نجس سیاسی خواندن سران فتنه ماهیت واقعی فتنه‌گران است.
 
افتخاری تاکید کرد: کسانی که قصد انجام فعالت های سیاسی در یک نظام و کشوری را دارند،باید چهارچوب ها را رعایت کنند و کسی نمی تواند برای فعالیت سیاسی در یک نظام، بر خلاف آن نظام رفتار کند و باید این موارد را رعایت کند.
 
نماینده سابق مجلس در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه امسال چندین سخنرانی در روزهای منتهی به سالروز حماسه 9 دی داریم و امید که اثرگذار باشد و نسل های امروز و فردا باید بدانند که ما در سال 88 با چه خطراتی از سوی دشمنان انقلاب روبرو شدیم اما ایستادگی کردیم در نهایت پیروز شدیم.
ارسال نظرات