خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اینکه مردم ایران همیشه نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند، گفت: نباید بگذاریم حیله ابوموسی‌ها انقلاب را از استکبارستیزی دور کند.
کد خبر: ۸۷۹۷۰۶۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام مهدی طائب در محفلی که به مناسبت ۹ دی با حضور پرشور مردم ولایتمدار آبیک در مسجد ولیعصر و به همت سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار کرد: ما امروز در عملیاتی که امام به ما ماموریت دادند، دیواره‌های حلب را شکستیم و داعش را از کشور خارج کردیم.

وی باتأکید بر اینکه اگر ما مبارزه را کنار بگذاریم هزارسال عقب می‌افتیم، خاطرنشان کرد: خداوند متعال در مورد پیامبر فرمود که پیامبر را فرستادم که بر همه دنیا مسلط شود گرچه کافران بدشان بیاید.

طائب ادامه داد: اینجا سوال می‌شود که آیا در زمان وفات پیامبر دین اسلام به همه کشورها رسیده بود که جوابش این است که پیامبر ۱۲جانشین دارد و توسط این جانشینان دین اسلام یه پیش خواهد رفت.

این کارشناس متذکر شد: انقدر بعد از پیامبر جریان اشرافی‌گری بیشتر شده بود که حضرت علی را بعد رسول الله به شهادت رساندند و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را نیز به همین ترتیب به شهادت رساندند تا به امام زمان(عج) رسید و دشمنان اصلا نمی‌خواستند امام زمان به دنیا بیاید.

این سخنران با اشاره به اینکه امام زمان(عج) به خواست خداوند در پرده غیبت به سر می‌برند، گفت: یکی از شرایط ظهور این است که کنار خانه‌ خدا باید برای امام زمان(عج) امن شود و فرمودند که برای امن کردن کعبه باید دست شرور را از بین برد.

وی تصریح کرد: آل شرور بی‌عرضه و بی‌لیاقت نمی‌تواند کعبه را اسیر کند بلکه به گفته امام کعبه دست آمریکا و اسرائیل می‌باشد.

طائب تشریح کرد: اگر کشورهای عربی وابسته آمریکا و اسرائیل توانستند دو هفته خود را از امریکا و اسراییل مستقل کنند، مرد میدان هستند.

حجت‌الاسلام طائب یادآور شد: در واقعه شهدای منا عربستان جنازه‌های شهدای ما را پس نمی‌دانند و حضرت آقا با تشری که به آنها زدند و اخطار دادند و بعضی از سران عربستان در مقابل ایران شاخ و شانه کشیدند که امریکایی‌ها گفتند که اگر با ایران درگیر شوید ایران شما را به دوران ما قبل صنعت برمیگرداند.

وی عنوان کرد: از اول انقلاب تا به امروز غیر از صدام دو نفر جرأت کردند که ایران را تهدید کنند که به ایران حمله می‌کنیم اولینش کارتر بود و وقتی هم این حرف را گفت در ایران چیزی سر جای خود نبود و وقتی به امام این گفته را انتقال دادند، امام فرمود امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

این سخنران ادامه داد: دفعه‌ی دوم هم نتانیاهو  دو سال قبل تهدید کرد و آقا فرمود که اگر خطایی کند تل آویو و حیفا را باخاک یکسان می‌کنیم و بعد از چند روز نتانیاهو حرفش را پس گرفت.

حجت‌الاسلام طائب تصریح کرد: فتنه‌گران ما گوساله سامری بودند و سامری اصلی امریکا بود، اگر فتنه ۸۸ می‌گرفت آنها جشن را در اسرائیل برگزار می کردند، زیرا که فتنه اسرائیل را نجات می‌داد.

وی با بیان اینکه در برجام آمریکایی‌ها دنبال خلع سلاح ما بودند که بتوانند انقلاب را از بین ببرند و انقلاب را شکست دهند، عنوان کرد: امروز رسیدیم به محل حیات اسرائیل و اگر باز هم حیله و مکر ابوموسی‌ها ما را از هدفمان باز دارد دیگر نمی‌توانیم روی پا خودمان بایستیم و به گذشته بازخواهیم گشت.

این سخنران ادامه داد: بعضی‌ها می‌گفتند همه چی دست امریکا است و آب خوردن ماهم به آمریکا وابسته است.

کارشناس مسائل سیاسی اذعام کرد: انتخاب شدن ترامپ هم مقدمه‌ای برای خروج امریکا از خاورمیانه است و بعد از خروج امریکا چه دولتی صاحب خاورمیانه خواهد بود؟

طائب در پایان افزود: دیگر دولت بحرین می‌تواند شیخ عیسی قاسم را زندانی کند؟ و اگر نیز امریکا در خاورمیانه بماند خود را در هزینه هنگفتی برای خود رقم می‌زند و متحمل ضررهای اقتصادی خواهد شد.

6001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها