هنرمندان زنجانی در مرحله نهایی جشنواره بین المللی تئاتر معلولان خوش درخشیدند.
کد خبر: ۸۷۹۷۰۶۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان گفت: بازیگران و عوامل نمایش 'سفر رویایی کوتوله ها'در مرحله نهایی جشنواره بین المللی تئاتر معلولان در رشته های بازیگری و طراحی صحنه، خوش درخشیدند.

زین العابدین مهدیون افزود: در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولان، زهرا انصاری و مریم لطیفی برای بازی در نمایش 'سفر رویایی کوتوله ها' به ترتیب موفق به کسب عنوان های اول و دوم در رشته بازیگری در بخش اعصاب و روان شدند.

وی اظهار داشت: در این جشنواره ژیلا یوسفی و پریسا آقایی در رشته بازیگری در بخش جسمی - حرکتی به طور مشترک حائز مقام سوم شدند.

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: در چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولان، علی عباسی نیز توانست مقام سوم در بخش بازیگری همراه و مقام دوم در رشته طراحی صحنه را از آن خود کند.

گفتنی است، چهارمین جشنواره تئاتر معلولان با حضور 35 گروه نمایشی از ایران و 6 گروه از کشورهای هلند، ایتالیا، اوگاندا، بلژیک و ارمنستان از 12 تا 17 آذر در استان اصفهان برگزار شد.

نمایش «سفر رویایی کوتوله ها» از زنجان به کارگردانی «علی عباسی» به عنوان نمایش برگزیده در مرحله منطقه ای، به عنوان نماینده منطقه شمال غرب کشور به چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولان راه یافته بود.

ارسال نظرات