با حضور جمعی از مسئولین استان نخستین صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سنندج افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۹۷۱۳۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، قنبر موسی نژاد امروز در مراسم افتتاحیه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سنندج اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد که در اساسنامه پیش بینی شده ترویج سنت حسنه الهی در بحث نذورات، صدقات و صندوق قرض الحسنه است.

وی گفت:صندوق قرض‌الحسنه از منابع امدادی، کمک مدیران بانک‌های مختلف و همراهی خیرین و نیکوکاران راه‌اندازی شده است و سعی بر این است نگاه به کار خیر را در استان توسعه دهیم و بخشی از نیازهای محرومین و مستضعفین تحت پوشش را رفع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کردستان تصریح کرد: سرمایه اولیه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت هم اکنون 50 میلیارد تومان بوده که 100 درصد آن به این صندوق اختصاص یافته است و این اعتبار به افراد نیازمند و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان کردستان پرداخت خواهد شد. 
 
وی افزود: تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در قالب تسهیلات ازدواج و اشتغال به افراد نیازمند و مددجویان کمیته امداد استان کردستان پرداخت می‌شود.
 
حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی نیز در این آئین اظهار کرد: آغاز به کار صندوق قرض‌الحسنه کمکی به نیازمندان خواهد بود و اگر در طول سال برنامه‌ها در درست اجرا کنیم نباید کسی به نام فقیر داشته باشیم. 
 
وی توانمندکردن افراد نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد را از اهداف اساسی صندوق قرض‌الحسنه امداد عنوان کرد و گفت: باید با ایجاد اشتغال آبرومندانه برای افراد از چرخه تحت پوشش بودن کمیته امداد خارج شده  و به خودکفایی برسند. 
 
 
ارسال نظرات