معاون سیاسی، امنیتی استانداری:

فضای اجتماعی و سیاسی بوجود آمده در استان عامل ایجاد امید و نشاط است

فضای اجتماعی و سیاسی بوجود آمده در استان زنجان عامل ایجاد امید و نشاط بویژه در میان جوانان و بانوان می شود.
کد خبر: ۸۷۹۷۱۴۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران با مدیران ستادی استانداری میزان اثربخشی و تاثیرگذاری هر یک از مدیران در دوران تصدی خدمتشان را امری مهم عنوان نمود و گفت: طول دوران مدیریت اهمیت چندانی ندارد، بلکه میزان کارآیی مدیران در ایجاد امید و نشاط اجتماعی و اثربخشی در تحقق اهداف و سیاست‌های دولت مهم است که از سوی افکار عمومی رصد و ارزیابی می شود.

سید بیوک موسوی بکارگیری ساز و کارهای مدیریتی، استفاده از توانمندی های داخلی و بهره گیری از پتانسیل‌های مردمی را در انجام اقدامات اساسی کشور و استان موثر دانست و یادآور شد: مدیران بجز در موضوعات مالی و اعتباری که بصورت متمرکز ابلاغ می شود، برای فعال نمودن و توانمند سازی استان از راهکارهای متفاوتی می توانند استفاده نمایند که نشان‌دهنده هنر مدیریتی آنهاست.

وی فضای اجتماعی و سیاسی بوجود آمده در استان زنجان را عامل ایجاد امید و نشاط بویژه در میان جوانان و بانوان عنوان نمود و تاکید كرد: باید از فرصت‌های مغتنم بوجود آمده در ارائه خدمت به مردم نهایت استفاده را داشته باشیم.

موسوی ضمن انتقاد از عدم تحرک و پویایی در میان برخي مدیران استان زنجان، وجود اراده و انگیزه قوی در مسئولین را لازمه دستیابی به توسعه برشمرد و گفت: هرچه پیگیری مسائل استان بیشتر و جدی تر صورت پذیرد، در ارتقاء پویایی و توسعه استان زنجان موثرتر خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های استانی منفعل و برخی دیگر پرتلاش و با انگیزه هستند، افزود: یک استانداری "مقتدر" و نه "مستبد" ضمن تقدیر از دستگاههای اجرایی توانمند، باید نسبت به تعویض مدیران یا بازسازی مجموعه‌های منفعل و بی انگیزه در استان اقدامات موثری انجام دهد.

وی ایجاد و تقویت انگیزه بویژه در مدیران استانداری و زیر مجموعه آنها را ضروری خواند و با اشاره به توقع مردم از مسئولین در پایش و تلاش مستمر در ارائه خدمت، اظهار داشت: عدم انگیزه مدیریتی موجب ضعف در برقراری ارتباط معقول، انفعال و بی‌تفاوتی در بدنه اجرایی خواهد شد.

موسوی همچنین بر ضرورت برگزاری مستمر و منظم نشست‌های فرمانداران و بخشداران با مدیران ستادی استان تاکید نمود و مشارکت فعالانه آنان در جلسات استانی را خواستار شد.

ارسال نظرات