فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، گفت:بسیج باید به طور مداوم بر توانایی‌های خویش در زمینه‌های مختلف بیافزاید.
کد خبر: ۸۷۹۷۱۵۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ظهر امروز در جمع بسیجیان مناطق مختلف استان هرمزگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی با مجاهدت فراوان امام خمینی (ره) و مردم آگاه و بصیر ایران به نقطه پیروزی رسید و تداوم انقلاب اسلامی نیز تاکنون با اراده و همراهی مردم بوده است.

وی با بیان این که عبور از بحران‌های دشمن‌ساخته در طول 38 سال اخیر جز با اتکای به مردم و هدایت‌های هوشمندانه ولی فقیه امکان‌پذیر نبوده است، افزود: وظایف ما در هر سنگری به خوبی مشخص است و باید در رشد کارآمدی انقلاب اسلامی به یکدیگر کمک کنیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: دشمن مترصد ثانیه‌ای غفلت و ذره‌ای کوتاهی ما در مسیر صیانت از انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا است تا توطئه‌های شیطانی و خبیثانه‌شان بر علیه ایران اسلامی را به سرعت اجرایی کنند.

ترابی ادامه داد: دشمنان ما شرایط پیرامونی ایران را بحرانی ساخته و به دنبال برنامه‌ریزی برای ضربه به انقلاب اسلامی و ملت ایران بوده‌اند اما توطئه‌های شیطانی آنان در طول سال‌های اخیر با دوراندیشی و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و به واسطه بصیرت ملت ایران و مجاهدت‌های بی‌پایان فرزندان ملت ایران ناکام مانده است.

این مسؤول یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بسیجیان در شرایط کنونی را بصیرت همه‌جانبه و هوشیاری مستمر در برابر توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: بسیج باید به طور مداوم بر توانایی‌های خویش در زمینه‌های مختلف بیافزاید و تراز خود را در همان جایگاهی که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن انتظار دارند، نگاه دارد تا بتواند در مأموریت‌های مختلف با سرافرازی عمل کرده و همچون گذشته به توفیق دست یابد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) با یادآوری سالگرد عملیات کربلای چهار، اضافه کرد: مجاهدت دیروز شهدا وظیفه امروز ما را در قبال امنیت و آرامش و ثبات کشور و خدمت به مردم سنگین‌تر کرده است و همه بسیجیان باید گوش به فرمان رهبری در هر سنگری که قرار دارند، به فکر توسعه و تعالی کشور و ارتقای معنویت باشند.
ارسال نظرات