حسین مقصودی با اشاره به تاکید مسئولان دستگاه قضایی به فساد مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: این فساد، فسادی است که در طول دوران انقلاب بی سابقه است و آقایان برای لاپوشانی این موضوع سناریویی را آغاز کردند.
کد خبر: ۸۷۹۷۱۹۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،حسین مقصودی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: روزهایی که ما بحث فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان را مطرح کردیم، بسیاری از دولتمردان و رئیس جمهور بنا را بر تمسخر گذاشتند ولی امروز می بینیم که بحث فساد 12 هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح می شود.


وی با بیان اینکه کسانی که تن به فساد هشت هزار میلیاردی نمی دادند امروز به فسادهای بالاتری تن می دهند افزود: فساد بالاتری که مدیران سابق این مجموعه را دربرگرفته بحث حقوق های نجومی و انتصاب های قومی و قبیله ای است و این موارد هم به پرونده این صندوق اضافه شده است؛ ما روز اول از مدیریت داماد وزیر سابق آموزش و پرورش در یکی از هلدینگ های مهم این وزارتخانه خبر دادیم و امروز شاهدیم که این انتصاب ها بیشتر نمایان شده است.


سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به تاکید مسئولان دستگاه قضایی به فساد مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت:  این فساد، فسادی است که در طول دوران انقلاب بی سابقه است و آقایان برای لاپوشانی این موضوع سناریویی را آغاز کردند.


مقصودی تصریح کرد: بحث واگذاری املاک در شهرداری تهران، پخش تصاویر کذب از فرزندان شهردار تهران، پول های واریزی به حساب قانونی قوه قضاییه، حرکتی که تحت عنوان تحقیق و تفحص از بانک شهر انجام می شود و هیاهو برای لغو یک سخنرانی در مشهد بخشی از این سناریو است.


وی با بیان اینکه این سناریو به دودلیل انجام می شود ادامه داد: اولین دلیل پیاده سازی این سناریو منحرف کردن افکار عمومی از فسادهایی مثل فساد هشت هزار میلیاردی است و دومین دلیل هم منحرف کردن افکار عمومی از شکست های پی در پی دولت در مسائلی از قبیل برجام و رفع مشکل بیکاری است.


سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: امروز فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان مدعیان زیادی دارد و امیدواریم که بتوانیم پول معلمان مظلوم را پس بگیریم، حتی اگر برخی آن را جهازیه دخترانشان کرده باشند.
منبع: دانا
ارسال نظرات