مردم انقلابی یک بار دیگر در حرکت عظیم خود در راهپیمایی ۹ دی سال ۱۳۸۸ به قدرت های استکبار جهانی و نوکران دست آموز آنان یادآور شدند که آنها نخواهند توانست هیچ خللی در ادامه دادن راه شهداء و خط امام خمینی (ره) ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۷۹۷۱۹۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

واتّقوا فتنةً لّا تصیبنّ الّذین ظلموا منکم خاصّةً واعلموا أنّ اللّه شدید العقاب

از فتنه ای تقوی کنید که تنها به کسانی که از شما ظلم کردند نمی­رسد و بدانید همانا خدا عقاب شدید دارد.(سوره مبارکه انفال آیه 25)

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور عظیم و خروشان مردمى در 9 دى 88، تجلّى بارزى از هویت و ماهیت انقلاب، یعنى روح دیانت حاکم بر دل‏هاى مردم بود. (امام خامنه­ای(مدظله العالی)، (21/9/90))

تاریخ 37 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی به خوبی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای علمی و هسته­ای از نمونه­های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می­باشد. در این عرصه دشمنان و فتنه­گران همواره در تلاش بوده­اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد نمایند، که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه­ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بوده،که با تدابیر بی نظیر و محوری رهبر حکیم انقلاب و با بصیرت ملت شریف و شهید پرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

آری 9 دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. 9 دی سال ۸۸ پیام ولایت مداری ملت بسیجی و قدرشناس ایران اسلامی را به گوش جهانیان رسانید، و مردم انقلابی یک بار دیگر در حرکت عظیم خود در راهپیمایی ۹ دی سال ۱۳۸۸ به قدرت های استکبار جهانی و نوکران دست آموز آنان یادآور شدند که آنها نخواهند توانست هیچ خللی در ادامه دادن راه شهداء و خط امام خمینی (ره) ایجاد کنند.

مهمترین نکته و تحلیلی که دشمنان ما از این حماسه ۹ دی آموختند این بود که ملت ایران همچنان زنده و بیدار و آماده اطاعت از ولی امر خود در تمام صحنه ها و میدان های مبارزه است. دشمنان ما درصدد بودند همین احساس وظیفه و همین ولایت پذیری را از ملت ایران سلب کنند که ملت ایران بار دیگر با تمام وجود خود اعلام کردند: ” تا زنده ایم رزمنده ایم- تابع امر رهبریم.”

سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان ضمن گرامیداشت این حماسه­ی بزرگ و جاودان، حمایت و همراهی همه جانبه ی خود را از این حرکت خودجوش ملت ایران اعلام داشته و بار دیگر اقدام مغرضانه فتنه گران را در سال 88 محکوم می­نماید، که به راستی مردم، سربلندان و عده­ای خواص بی­بصیرت مردودان دوران فتنه­اند. در پایان سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان از حضور پرشور ملت مومن ولایت مدار ایران اسلامی به ویژه قشر مهندسین صنعتی استان که با بصیرت و هوشیاری در راستای تحقق اهداف انقلاب گام برداشته و نیز در تبعیت از اوامر حکیمانه رهبر عزیز در مسیر سازندگی و تحقق اقتصاد مقاومتی و جهاد صنعتی حرکت نموده ، تقدیر و تشکر می­نماید.

سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

ارسال نظرات