کارشناس مسایل سیاسی در جمع پایوران سپاه ناحیه شهرکردU حماسه 9دی را نشانه تدابیر حکیمانه رهبری و بصیرت مردم ولایتمدار دانست.
کد خبر: ۸۷۹۷۳۴۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر محمدحسین آقاخانی در گردهمایی تبیین ابعاد فتنه 88 و یوم الله 9دی، که در حسینیه حضرت امام خمینی(ره)  سپاه ناحیه شهرکرد برگزار شد، به بررسی ابعاد مختلف فتنه 88 پرداخت.

آقاخانی گفت: فتنه 88، حاصل تلاش 20ساله بعد از جنگ تحمیلی توسط دشمن و در رأس آنها آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی و ایادی مزدور منطقه ای و فرامنطقه ای بود که با غفلت، خباثت و خیانت برخی از افراد داخلی باعث شد تا دشمن علناً آنچه را داشت به میدان آورد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، فتنه 88 را خطر بزرگی دانست که از انقلاب اسلامی گذر کرد و به برکت خداوند،‌ تدابیر حکیمانه رهبری و بصیرت مردم ولایتمدار این فتنه نیز خنثی شد.

وی، افزود: اگر در بحث دفاعی به جایگاهی رسیده ایم که قدرت بازدارندگی بالایی داریم و موشکهایی با برد 800تا 2هزار کیلومتر را به صورت نقطه زن طراحی و تولید می کنیم، برگرفته از روحیه جهادی و اعتماد و اعتقاد به توانمندی های داخلی است.

ارسال نظرات