خبرهای داغ:
از روز دوم هفته پانزدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال، امروز از ساعت 15:00 تراكتورسازي تبريز در ستاديوم تختي تهران ميزبان نفت اين كلانشهر بود كه در پايان به برتري 2 بر صفر رسيد.
کد خبر: ۸۷۹۷۳۴۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از آذربايجان شرقي، تراكتورسازان در شرايطي به مصاف نفت رفته بودند كه با توجه به برد اين هفته پرسپوليس و براي فاصله دو امتيازي خود با اين تيم نياز مبرمي به هر سه امتياز داشتند.

نفت تهران نيز براي رسيدن به رده سوم جدول نياز داشت اين زمين را با كسب سه امتياز ترك كند.

بازي در نيمه نخست از سوي دو تيم پاياپاي دنبال شد و هر دو تيم موقعيت هاي براي گشودن دروازه هاي همديگر داشتند كه هيچكدام از آن ها به گل منتهي نشد تا نيمه نخست با تساوي بدون گل به پايان برسد.

نيمه دوم از سوي شاگردان امير قلعه نويي در تيم تراكتورسازي بهتر آغاز شد و اين تيم توانست در دقيقه 63 بازي با گلزني مهدي شريفي با ضربه سر روي ارسال ايرانپوريان، از ميزبان خود 1 بر صفر پيش افتد.

دقايقي از اين گل نگذشته بود(دقيقه 72) كه روي اشتباه مبعلي، محمد نوري پابه توپ شده و با طي مسافتي 30 متري دروازه نفت تهران را براي بار دوم گشود تا نتيجه 2 بر صفر شود.

در ادامه اين شاگردان علي دايي بودند كه براي كم كردن اختلاف، كار را هجومي پيش بردند و حملاتي روي دروازه تراكتورسازي طرح ريزي كردند كه هيچكدام از آن ها منتج به گشودن دروازه ميهمان نشد تا اين بازي با همان نتيجه 2 بر صفر به پايان برسد.

تراكتورسازي تبريز با اين برد، 30 امتيازي شده و با قرار باقي ماندن در رده دوم جدول، نيم فصل نخست ليگ برتر را به پايان برد.

نفت تهران نيز با 23 امتياز، همچنان تيم پنجم جدول است.

در ديگر بازي امروز، استقلال تهران در اصفهان با تيم سپاهان اين شهر 1 بر 1 به تساوي رسيد.

ديدار ماشين سازي تبريز با سايپا تهران نيز به علت شرايط نامساعد جوي لغو شد.

ارسال نظرات