مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در انار مطرح کرد؛

ملت ایران در ۹ دی یکبار برای همیشه از فتنه گران تبری جستند

حجت الاسلام محسن زاده گفت: اول ولایت مداری و حضور مردم در انتخابات و دوم قانون گرایی و تمکین همگانی به قانون ، سوم استکبارستیزی و درآخر حفظ وحدت نیز از دیگر اصول ماندگاری انقلاب و همه نهضت های انبیاء است که البته حفظ وحدت به معنای وحدت داشتن با فتنه گران نیست چرا که ملت ایران در نهم دی ماه سال ۸۸یکبار برای همیشه از فتنه گران تبری جستند
کد خبر: ۸۷۹۷۳۵۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت الاسلام محمد علی محسن زاده در نشست بصیرتی  با حضور جمعی از پرسنل سپاه و نیروی انتظامی، بسیجیان و جمعی از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) انار در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت انار برگزار شد اظهار داشت: دشمنان به دنبال تحریف شخصیت امام (ره) و جدایی مردم از مکتب تشیع و انقلاب‌اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: مردمی بودن یکی دیگر از عوامل ماندگاری انقلاب‌اسلامی است که این انقلاب بر پایه مردم بوده و مردم کشور پس از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب‌اسلامی هم‌چنان در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم ایران لقب گرفته است اظهار داشت: درمیان حوداث بعد از انقلاب تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که از سوی امام راحل انقلاب دوم لقب گرفت جایگاهی عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی پیدا کرد این واقعه نقش مهمی در قطع ریشه های استکبار در ایران و پایان دادان به سلطه آمریکا بود تسخیر این مرکز جاسوسی نه تنها در ایران اثرگذار بود بلکه تأثیرات جهانی آن را شاهد بودیم.

محسن زاده بیان داشت: امروز اصلاح طلبان غیر اصولگرا در این کشور بخش گسترده ای از بساط شیطان رجیم است، بسیاری از مفاهیم مذهبی در دوران اصلاحات مورد هجمه قرار دادند.

محسن زاده خاطر نشان کرد: دیروز در دوران اصلاحات شعار پایان امام را سردادند و امروز رسما می گویند تا کی می خواهید انقلابی باشید و شعار ختم انقلاب سر می دهند.
وی تصریح کرد: شعار دادند که با گفتگو تحریم ها را برطرف می کنیم ، گفتند با کدخدا مذاکره کنیم زودتر به نتیجه میرسیم هست و بود ملت را دادند و نتیجه آن شد تمدید تحریم های ده ساله. نتیجه آن این شد ظریف اعلام کرد که ما با قول کری اظهار نظر کردیم و اشتباهم را می پذیرم، میلیاردها خسارت به مملکت وارد کردند، خسارت دانشمندان هسته ای چگونه جبران می شود؟

محسن زاده اظهار داشت: امروز برخی جریانات سیاسی در داخل با انقلاب مخالفت می کنند، دو نگاه در کشور وجود دارد یکی نگاه رهبری و انقلابی ها در این راستا که با استقامت بر روی اصول و ظرفیت های داخلی مشکلات کشور حل می شود و دیگری نگاه به بیرون کشور دارد و راه علاج را در بیرون جستجو می کند.

محسن زاده در ادامه گفت: در دولت روحانی بودجه نظامی،امنیتی و دفاعی کشور ما با توجه به تهدیدات موجود کم شده است در صورتی که منابع و اعتبارات دفاعی برای هر کشوری واجب است و نمی‌شود بگوییم امنیت می‌خواهیم و باید آنچنان از سرزمین‌مان دفاع شود که کسی جرأت تعرض نداشته باشد اما بودجه دفاعی تضعیف شود.

وی در ادامه بیان داشت: دو قطبی سازی امنیت و معیشت و انزوا و معیشت از دیگر تقابل ها در جامعه امروز است که برخی به دنبال ان هستند، نیروهای امنیتی امروز سپر بلای امنیت کشور هستند و آقایانی که این حرفها را می زنند یک روز را بدون محافظ باشند.

وی در پایان و همچنین در پاسخ سوالات برخی از حضار با تاکید بر رموز ماندگاری انقلاب گفت :برای دوام ماندگاری انقلاب در انتخابات باید چهار نکته را مدنظر داشت: اول ولایت مداری و حضور مردم در انتخابات و دوم قانون گرایی و تمکین همگانی به قانون ، سوم استکبارستیزی و درآخر  حفظ وحدت  نیز از دیگر اصول ماندگاری انقلاب و همه نهضت های انبیاء است که البته حفظ وحدت به معنای وحدت داشتن با فتنه گران نیست چرا که ملت ایران در نهم دی ماه سال ۸۸یکبار برای همیشه از فتنه گران تبری جستند


ارسال نظرات