فراخوان جهاد زمستانی؛

اعلام آمادگی گروه جهادی حضرت امام علی(ع) تربت حیدریه برای کمک به دانش آموزان روستای کلغری جلگه رخ این شهرستان

پس از انتشار گزارشی مبنی بر تحصیل دانش آموزان روستای کلغری جلگه رخ در داخل یک کانکس، گروه جهادی امام علی(ع) در فراخوان جهاد زمستانی، آمادگی خود را جهت کمک و ساخت ورودی مناسب برای دانش آموزان اعلام کرد.
کد خبر: ۸۷۹۷۳۷۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
محمد حسن صادق پور، مسئول گروه جهادی حضرت امام علی(ع) تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درخراسان رضوی، اظهار کرد: در امتداد فعالیت های گروه جهادی امام علی(ع) در منطقه کلغری، جهادگران بسیجی تصمیم به ساخت ورودی و یا به اصطلاح کفش کنی مناسب در درب ورودی کانکس گرفته اند.
 
وی اذعان کرد: با توجه به اینکه روستای کلغری از نعمت گاز بی بهره بوده و کانکس دانش اموزان با یک بخاری برقی گرم می شود، به محض باز شدن درب ورودی تمام گرمای کانکس خارج می شود، لذا تصمیم به ساخت یک کفشکن گرفته شد تا از خروج گرما جلوگیری شود.
 
صادق پور هزینه برآورد این ورودی را ۱۳ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: نیمی از هزینه ها توسط خیرین و نیکوکاران تامین شده و هم اکنون گروه جهادی امام علی(ع) در منطقه حاضر شده و مشغول به ساخت ورودی مناسب برای دانش اموزان است.
 
مسئول گروه جهادی امام علی(ع) گفت: خیرین و نیکوکاران منطقه تربت حیدریه می توانند کمک های خود را به شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷-۹۹۷۲-۵۶۷۰-۶۲۲۸ بنام محمد حسن صادق پورمسئول گروه جهادی واریز و یا با شماره تلفن ۰۹۳۵۱۰۴۹۶۸۶ تماس بگیرند.
 
وی افزود: در تابستان امسال گروه جهادی امام علی(ع) سرویس بهداشتی و آبخوری دانش اموزان را مورد تعمیر و بازسازی قرار داد با وجود کمبود اعتبارات آموزش و پرورش، اشتیاق به تحصیل و علم آموزی باعث شده تا ۱۰ دانش آموز دبستان حضرت قائم(عج) روستای کلغری از توابع جلگه رخ تربت حیدریه در کانکس درس بخوانند.
 
اهالی این روستا معتقدند که از ابتدای انقلاب خانه ای بسیار قدیمی تهیه شده بود و برخی دانش اموزان در ان تحصیل می کردند که به ناچار در اختیار معلمی که به روستا مهاجرت می کند قرار می گیرد و دانش اموزان در این کانکس بسیار سرد و فشرده باید تحصیل کنند.
 
روستای کلغری از توابع جلگه رخ تربت حیدریه در ۶۵ کیلومتری محور تربت حدریه به مشهد حد فاصل روستای گرماب و رباط سفید واقع شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار