خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) عنوان کرد

افزایش بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه لازمه مقابله با توطئه‌های دشمنان

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه دشمنی دشمنان تمام شدنی نیست، گفت: لازمه مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان و مقابله با آنان افزایش بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۷۹۷۴۲۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار سالار آبنوش در مراسم یادواره شهدای غواص و شهدای عملیات کربلای 4 شهرستان بهار که در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا بیان کرد: اگر رشادت‌های شهدا نبود امروز ایرانی باقدرت در منطقه خاورمیانه نداشتیم.

وی افزود: امنیت امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدایی است که از جان خوی گذشتند تا ما امروز زیردست زورگویانی چون امریکا واسراییل نباشیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه دشمنی دشمنان تمام شدنی نیست، عنوان کرد: لازمه مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان و مقابله با آنان افزایش بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه است.

وی با تأکید بر بصیرت‌افزایی در جامعه و ضرورت آن ابراز داشت: مردم ما مردم قانع و قدر دانی هستند و همیشه و در همه حال در میدان بوده و هستتند حتی اگر از نظر اقتصادی در مضیقه باشند.

سردار آبنوش خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با برنامه‌ریزی‌ و صرف هزینه‌های بالا به دنبال تفرقه‌فکنی و جدا کردن ملت ایران از دین است بنابراین ما باید هوشیار باشیم و با اتحاد و انسجام خود دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم.

در پایان برنامه نیز حاج ولی کلامی زنجانی به مداحی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات