خبرهای داغ:
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار اهواز گفت: کنگره بزرگ شهدای مدافع حرم در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۷۴۶۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰

امیر آهن جان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز، اظهار داشت: به منظور تجلیل از مقام شهدای والامقام مدافع حرم کنگره بزرگی در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: کنگره بزرگ شهدای مدافع حرم با حضور مقامات لشکری و کشوری و خانواده‌های معظم شهدای گرانقدر در اسفند ماه امسال در اهواز برگزار می‌شود و یاد این دلیرمردان را گرامی می‌داریم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار اهواز در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهرداری اهواز در راه دفاع از حرم دو شهید والامقام را تقدیم کرده است.

وی در ادامه به معرفی شهدای مدافع حرم شهرداری اهواز پرداخت و عنوان کرد: یکی از این شهدای والامقام شهید علیمحمد قربانی، فرمانده فاتح شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا است که در 19 بهمن ماه سال 1394 در سوریه به شهادت رسید.

آهن‌جان تصریح کرد: یکی دیگر از شهدای مدافع حرم شهرداری اهواز، روحانی شهید حجت‌الاسلام محمد کیهانی است که در نهم آبان ماه امسال در حلب سوریه شربت شیرین شهادت را نوشید.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار اهواز خاطرنشان کرد: برای بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرداری اهواز برنامه‌های بزرگداشتی در اهواز و اندیمشک برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها