معاون فرهنگي كميته امداد اردبيل خبر داد:

تبيين جايگاه نماز نقش بسزايي در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي دارد

دوره آموزشي توانمندسازي نماز براي يكصد نفر از جوانان و زوج‌هاي جوان تحت حمايت كميته امداد استان اردبيل برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۷۴۶۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱

به گزارش سايت خبري كميته امداد؛ محمد كياني، معاون فرهنگي كميته امداد استان اردبيل در حاشيه دوره آموزشي توانمندسازي نماز ويژه جوانان و زوج‌هاي جوان تحت حمايت كه در مجتمع فرهنگي تربيتي الغدير برگزار شد، گفت: نماز، نقش بسزايي در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي دارد كه كميته امداد با برگزاري دوره‌هاي مختلف آموزشي درصدد است جايگاه آن را در بين خانواده‌هاي تحت حمايت به ويژه در بين نوجوانان، جوانان و زوج‌هاي جوان بيش از پيش تبيين و ترويج كند.

وي با اشاره به اينكه اين دوره آموزشي براي يكصد نفر از جوانان و زوج‌هاي جوان تحت حمايت برگزار شده است، بيان كرد: با بهره‌گيري از اساتيد مجرب حوزه و دانشگاه، چنين دوره‌هايي در ساير شهرستان‌هاي استان نيز برگزار خواهد شد تا تمامي خانواده‌هاي تحت پوشش از مباحث كارگاه‌هاي آموزشي بهره‌مند شوند.

كياني با بيان اينكه با همكاري ستاد اقامه نماز استان تلاش داريم به بهترين نحو ممكن نشست‌هايي با موضوعات مختلف قرآني و مذهبي براي مددجويان برگزار كنيم، افزود: سازمان تبليغات اسلامي و حوزه‌هاي علميه نيز ياريگر كميته امداد در ترويج سبك زندگي اسلامي در بين خانواده‌ةاي تحت حمايت هستند.

معاون فرهنگي كميته امداد استان ارائه خدمات آموزشی، پرورشی، فرهنگی و تربيتي را از شاخص ترين برنامه‌هاي اين نهاد برشمرد و گفت: اين برنامه‌ها با هدف پرورش استعدادهای نهفته مددجويان، بالا بردن اعتماد به نفس، تقويت باورهای دینی و ترویج فرهنگ کار و تلاش در بين خانواده‌هاي تحت پوشش برگزار مي‌شوند.

وي با اعلام اينكه بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده در بین دستگاه‌های اجرایی استان کمیته‌ امداد مروج برپایی نماز در بین دستگاه‌های اجرایی است، افزود: كميته امداد با برگزاري برنامه‌هاي مختلف فرهنگي می‌کوشد تا جايگاه نماز را در بین مددجویان تبيين كند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار