چالشی که بیماران با آن مواجهند/

نبود پزشک ارتوپدی در گرمی، دردسری برای بیماران

نبود متخصص ارتوپد در بیمارستان ولایت گرمی مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی را با مشکل مواجه می‌کند.
کد خبر: ۸۷۹۷۴۸۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، شهرستان گرمی با جمعیت حدود 83 هزار نفر یکی از شهرستان‌های با سابقه استان اردبیل به حساب می‌آید، اما هر از چند گاهی صدای برخی از مشکلات از جمله نبود یک سری امکانات بیمارستانی در این شهرستان باعث اعزام بیماران به استان‌ها و حتی شهرستان‌های هم‌جوار می‌شود که یکی از این مشکلات نبود متخصص ارتوپد در این شهرستان است.

در کنار سایر مشکلات درمانی و عدم حضور متخصصان در تنها بیمارستان گرمی، نبود متخصص ارتوپدی در بیمارستان ولایت گرمی مراجعه‌کنندگان به این مرکز درمانی را با مشکل مواجه می کند.

بیماری که برای درمان شکستگی دست به بیمارستان ولایت گرمی مراجعه کرده بود به خبرنگار ما گفت: من بعد از طی کردن مسیر طولانی و هزینه زیاد برای معالجه به بیمارستان آمدم اما متاسفانه با نبود پزشک مواجه شدم و باز هم درمان من بی‌نتیجه ماند و برای گچ‌گیری دستم باید به مرکز استان یا شهرستان‌های هم‌جوار بروم.

پیش از این بخاطر نبود متخصص قلب و عروق و چشم پزشک به سراغ علی جاویدزاده، رئیس دانشکده پرستاری و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مغان (گرمی) رفته بودیم که اینگونه جواب داده بود: وجود برخی متخصص‌ها از جمله قلب و عروق و چشم پزشکی در شهرستان ضروری است و اعلام نیاز شهرستان به متخصص‌ها به دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل صورت گرفته است و در آبان‌ماه سال جاری که توزیع نیروهای جدید صورت می‌گیرد، برخی متخصص از جمله متخصص قلب و چشم پزشک و... برای خدمت در شهرستان گرمی نیز اعزام می‌شود.

برخی بیماران در بیمارستان 96 تختخوابی ولایت گرمی با وجود داشتن ساختمان مناسب بدلیل کمبود متخصص رنج می‌برد و در این زمینه مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با پیگیری و عنایت مسئولین نسبت به رفع این مشکلات در راستای رفاه حال بیماران اقدامی صورت گیرد.

ارسال نظرات