مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه گرمی:

برپایی مسابقات ورزشی 9دی در 15رشته ورزشی در گرمی

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه گرمی گفت: مسابقات ورزشی 9دی با حضور نزدیک به دو هزار نفر در قالب 15رشته متعدد ورزشی در سطح شهرستان برگزاری می شود.
کد خبر: ۸۷۹۷۴۸۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، محمد خوش سیما، مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه گرمی در حاشیه برگزاری مسابقات ورزشی 9دی از برگزاری مسابقات متعدد ورزشی به مناسبت سالروز 9 دی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: مسابقات "جام 9دی" با حضور رشته های ورزشی کوهپیمایی با شرکت بیش از ۷۰ نفر، کاراته با شرکت بیش از۶۰ نفر، فوتسال با شرکت ۳۲ تیم، والیبال۱۴ تیم، تکواندو با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر، ووشو خواهران با شرکت ۲۰ نفر، بوکس با شرکت ۱۰۰ نفر، تیر اندازی با شرکت ۸۰ نفر، امادگی جسمانی خواهران با شرکت۵۰ نفر، کوهروی با شرکت بیش از۲۰۰ نفر، کشتی با شرکت ۸۰ نفر، سوار کاری با شرکت ۱۰ سوار کار، دو میدانی با شرکت بیش از ۳۰ ورزشکاربسیجی، تنیس روی میز با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه برگزاری سطح مسابقات جام 9دی واقعا نسبت به سالهای قبل بالاتر رفته است، افزود: برنامه ریزی دقیق، تعامل با ادارات بویژه اداره ورزش شهرستان، تقسیم کار وسپردن کارها به بسیج، تشکیل ستاد اجرایی مسابقات جام ۹دی، فعال نمودن هیئت های ورزشی بسیج و تلاش و همت شبانه روزی از جانب تربیت بدنی سپاه باعث شده که این جام هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ کمیت معتبرترین جام ورزشی در شهرستان شناخته شود.

خوش سیما گفت: جام حماسه تاریخی ۹ دی بسیج که به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه گرمی در ۱۵ رشته و با شرکت بیش از دو هزار نفر از بسیجیان اعم از برادر و خواهر برگزار می شود، تعامل بین تربیت بدنی سپاه ناحیه گرمی با اداره ورزش و جوانان این شهرستان باعث شده تا از حداکثر ظرفیت ورزشی شهرستان از جمله امکانات ورزشی و سالن ها و... برای بالا بردن سطح کمی و کیفی این دور از مسابقات استفاده شود بطوریکه اکثر رشته ها در مکان های متعلق به اداره ورزش وجوانان و با استفاده از امکانات آنها برگزار میشود.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه گرمی، گفت: برای ترویج و توسعه ورزش در شهرستان که به عنوان کلید سلامت جامعه می تواند پیامدها و تنش های محیطی را به حداقل برساند ضمن جلب مشارکت آحاد بسیجیان در مسابقات و عدم دریافت ورودی، جوایز و لوح تقدیر و جام حماسه 9دی به نفرات برتر اهدا می گردد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار