حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری گفت: دشمنی که با اصل نظام مشکل دارد مذاکره با آن بی معناست.
کد خبر: ۸۷۹۷۴۸۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، امام جمعه گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت عموم به تقوا گفت: بنا به فرمایش پیامبراکرم(ص) موذن، امام جماعت و کسانی که در نماز جمعه شرکت می کنند، بدون حساب وارد بهشت میشوند و هر کدام می تواند نزدیک به 80هزار نفر را در روز قیامت شفاعت کند.

وی با اشاره به هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام (ره)، اظهار کرد: تشکیل نهضت سواد آموزی مانند خیلی از نهادها و ارگانهای کشور از ثمرات انقلاب اسلامی است که تحولی بزرگ در کشور ما پدید آورد.

امام جمعه گرمی آفت سواد آموزی و علم را مدرک محوری عنوان کرد و افزود: ما برای اینکه در مسیر درست آموزش و سواد آموزی قرار بگیریم باید تلاش کنیم تا بجای مدرک محوری علم محور باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فتنه 88 با پشتیبانی دشمنان خارجی و همراهی برخی از فریب خوردگان داخلی رقم خورد، اظهار کرد:‌ روز نهم دی روزی است که مردم ايران نشان دادند که با بصيرتند و در ميان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولايت فقيه است، بر می دارند.

امام جمعه شهرستان گرمی گفت: در صدراسلام امام علی (ع) که معصوم بود بخاطر بی بصیرتی و عدم ولایت پذیری مردم آن زمان خانه نشین شد، اما حماسه 9دی نتیجه بصیرت و اگاهی و ولایت پذیری مردم بود که دشمنان ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه با التماس به دشمن مشکلات کشور حل نمی‌شود، افزود: دشمنی که با اصل نظام مشکل دارد مذاکره با آن بی معناست.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری گفت: سیاستمدران ما بجای اینکه با آزمون و خطا جلو بروند زانوی ادب بزند و از بزرگان خود و از مقام معظم رهبری درس سیاست یاد بگیرند.

ارسال نظرات