سردار سعید قاسمی فعال فرهنگی در مراسم گرامیداشت ایام نهم دی ماه مسجد مهدویه کرج گفت: روز نهم دی ماه روزی که میثاق مجدد امت شهید پرور با ولایت بود و تعیین تکلیف و مرز بندی مجدد با منافیق، منافیق نه از نوع مسعود رجوی بلکه از نوع جدید آن است.
کد خبر: ۸۷۹۷۵۴۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سعید قاسمی  در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه با انتقاد از این که تجربیات انقلاب و عرصه های مهم به درستی به جوانان و نوجوانان منتقل نشده است افزود: تجربیات بزرگ ملت باید به جوانان انتقال داده شود.

وی افزود: مستندات از اول انقلاب باید در اختیار جوانان و نوجوانان قرار گیرد تا این جوانان از یک سوراخ دوباره گزیده نشوند.

اتاق فکر فتنه هنوز در کشور فعال است/ عقلا می گفتند اگر رهبری احساساتی برخورد نکند مسئله حل خواهد شد 

این فرمانده دفاع مقدس اظهار داشت: مباحث ارزشی از انقلاب و امام(ره) و جان فشانی های جوانان در برابر فتنه 88 باید در ذهن جوانان این کشور باقی بماند.

وی گفت: جوانانی که در برابر فتنه 88 سینه سپر کردند، محصول دبستان و دبیرستان و دانشگاه نبودند، این محصول دانشگاه آزاد  اسلامی نیست،  به دلیل این که انقلاب واقعی در وزارت خانه ها و نهاد ها وسیستم آموزش عالی اتفاق نیافتاده است.

سردار قاسمی عنوان کرد: در فتنه سال 88 جای عوام و خواص عوض شد، موضوع اصلی داستان تقلب، ریاست جمهوری و این گونه مسائل مطرح نبود بلکه اصلی ترین مسئله انقلاب، نظام و ولایت فقیه بود.

وی یادآور شد: این جریان یک کودتا خزنده ای است که در داخل و خارج طراحی شده و در حال اجرا است بحث انتخابات و... نیست، یکی از برکات فتنه این بوده که عوام که بصیرت داشتند به جای خواص نشستند.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه دلیل عدم توانایی در به اتمام رساندن جریان فتنه در دل تاریخ اسلام نهفته است اظهار داشت: باید یک بار تاریخ اسلام را از زاویه جدید ببینیم ،باید پرسید که در جریانات حضرت امیر(ع) و امام حسن (ع) و خاصه واقعه عاشورا، که از واقعه غدیر تا رحلت حضرت رسول اکرم(ص) سه ماه بیشتر نگذشته بود، جواب تاریخی که چرا نمی تونیم این مسئله را تمام کنیم را بهتر درک کنیم.

وی با انتقاد از کسانی که در دوره جنگ بحث تعامل با آمریکا را عنوان کردند گفت: عده ای که نام خود را عقلا می گذاشتند مطرح می کردند که رهبر در صورتی که مسیر ما را بیاید و تعامل کند، احساساتی برخورد نکند مسئله حل خواهد شد تا کی انقدر احساسات باید منافع خود را تشخیص دهیم و بعد بیاییم بشینیم سر معامله و شما هنوز مقاومت می کنید.

این فعال فرهنگی اظهار داشت: اتاق فکر فتنه هنوز فعال است  و جلسه برگزار می کند، مرکز فرماندهی فتنه از بین نرفته بلکه بنا به دلایلی هم اکنون هم در حال برنامه ریزی هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از سفارت خانه انگلیس نفر دوم سفارت خانه کف خیابان بود که دستگیر و محاکمه شد و در جریان مبادله جاسوس ها در کمال صحت و عافیت آزاد شدند.


خبرنگار بسیجی: سجاد بذرپاش

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها