خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: فرهنگ نماز یک الگوی فرهنگی عملی برای کسب تعالی در درگاه خداوند است ، ما باید به جهت برگزاری هرچه بهتر نماز مقدماتی را برای آن انجام دهیم چون هر عبادتی یک مقدمه دارد.
کد خبر: ۸۷۹۷۵۴۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) در جمع پاسداران سپاه البرز اظهار کرد: نماز ستون و عمود دین است، یقینا نماز به معنای  بر پا داشتن نماز نیست.

وی ادامه داد:  اگر نماز درست برگزار  شود فحشا و منکر کم می شود، در نماز  اصل فرهنگ نماز است که اهمیت دارد و هر چقدر ما بتوانیم نمازها را پرشور برگزار کنیم نتیجه آن در اعمال انسان  نیز مشخص می شود.

شجاعی مهر تبیین کرد: نماز مانند این است که هر فرد پس اندازی برای آینده و مصونیت سازی و پاک کردن گناهان خود انجام داده است و اجابت نماز عامل دوری از گناه و رزایل اخلاقی است.

این مسئول افزود: فرهنگ نماز یک الگوی فرهنگی عملی برای کسب  تعالی در درگاه خداوند است ، ما باید به جهت برگزاری هرچه بهتر نماز مقدماتی را برای آن انجام دهیم چون هر عبادتی یک مقدمه دارد.

وی توضیح داد: از جمله این مقدمات  فضایی است که برای  نماز محیا می شود، ما باید برای آنچه در نماز با خدا  می‌‎گوییم و خیلی چیزها مانع است را بر طرف کنیم  تا آن نماز با فرهنگ باشد.

در ادامه این جلسه فرمانده سپاه البرز سرهنک علیرضا حیدری بیان کرد: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارکان اصلی برپایی نماز جماعت است که یکی از نعمت های بزرگی است که خداوند متعال شامل حال ما کرده است.

وی اذعان کرد: ما تا زمانی که وقت نماز و برپایی نماز را زنده نگه داریم و از آن محافظت کنیم شیطان نمی تواند بر آن تاثیر بگذارد و قطعا در همه کار های که الویت نماز  و خواندن آن در اول وقت باشد موفق خواهیم بود.

سرهنگ حیدری در پایان  خاطرنشان کرد: اگر ما به نماز اهمیت دهیم خود این مسئله کمکی در جهت استجابت دعا است و این عمل خوب باعث خشنودی خداوند می شود.

وی اضافه کرد: آفریدگاری که همه چیز را به ما عطا کرده و ما با برپا داشتن نماز همه خوبی ها را  جذب خواهیم کرد و همه بلاهای آسمانی را دفع خواهیم نمود.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها