خبرهای داغ:
با حضور امام جمعه واساتید دانشگاه و دانشجویان؛

نشست هیات اندیشه ورزان در گیلان غرب برگزار شد+تصاویر

برای اولین بار در شهرستان گیلانغرب جلسه هیئت های اندیشه ورز با حضور اساتید دانشگاه در فضایی بسیار صمیمی و با نشاط برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۷۵۶۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرنگاری بسیج از گیلانغرب، نشست صمیمی هیات اندیشه ورزان در گیلان غرب با حضور امام جمعه ،اساتید  و اعضای هیات علمی دانشگاه های آزاد و پیام نور و دانشجویان در سالن جلسات دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

به تدبیر امام جمعه محترم برای اولین بار در شهرستان جلسه هیاتهای اندیشه ورز با حضور اساتید دانشگاه در فضایی بسیار صمیمی و با نشاط برگزار شد.
امام جمعه گیلان غرب در این جلسه گفت: اساتید و نخبگان پیش قراولان عرصه جنگ علم و اندیشه در دنیای امروز هستندواساتید ضمن اینکه باید جهانی فکر کنند،در عرصه نفوذ تکنولوژی و امپراطوری رسانه ای نباید داده ها را بدون پردازش پذیرفت، چرا که جفا به علم و اندیشه خواهد بود.

حجت الاسلام مهری  افزود: خواص جامعه نقش تعیین کننده ای در هدایت فکری جامعه داشته ، خصوصا اساتید باید حافظ و نگهبان اندیشه جامعه باشند که دستخوش امیال بعضیها نشود.

وی خاطر نشان کرد:در عصر کنونی نه سنت را فدای مدرنیته و نه مدرنیته را فدای سنتها کنیم،شایسته است ضمن حفظ سنتها با مدرنیته همگام شویم.

در این جلسه امام جمعه گیلانغرب  با سعه صدر به مطالب حضار پاسخ  داد ومباحث موضوعی مرتبط با جلسه در 7 بند پیگیری شد ؛
1-آسیبهای فرهنگی ، خانواده و فضای مجازی
2-مهندسی رفتاری و ارتباطی اساتید
3-دانشجویان و هویت ، افت تحصیلی،انگیزه، حجاب و ..
4- امید به کار وتلاش و آینده
5- مشکلات اقتصادی و معیشت مناطق محروم
6- بهداشت و درمان
7- پیگیری مشکلات شهرستان
در پایان نماز ظهر به امامت حجت الاسلام مهری  امام جمعه گیلانغرب  و با حضور اساتید  و اعضای هیات علمی دانشگاه های آزاد و پیام نور و دانشجویان اقامه شد.

ارسال نظرات