خبرهای داغ:
امام جمعه دالاهو در گفتگو با بسیج:

9دی روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت بود

امام جمعه دالاهو گفت: 9 دی روز تثبیت اقتدار ، عظمت و قدرت جمهوری اسلامی است .
کد خبر: ۸۷۹۷۵۷۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
حجت الاسلام موسی الرضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو گفت: در روز 9 دی ، همبستگی و وفاداری مردم به رهبر معظم انقلاب و نظام الهی به بهترین وجه ممکن به نمایش درآمد و این روز انقلاب سوم بود .
 
امام جمعه شهرستان دالاهو گفت: یک دوره دایره المعارف هشت جلدی در باره فتنه 88 منتشر شده است که در آن هدف سران فتنه و گذشت و انعطاف رهبر عظیم الشان انقلاب با آنان در این کتاب به تفصیل نگاشته شد.
 
نوروزی افزود : حماسه سترگ 9 دی در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ماندگار شد و مردم خدا جو و ولایی کشورمان همواره پاسدار ارزش ها و دستاوردهای نظام هستند و در این باره با آمریکا و دیگر همپیمانانش به مبارزه برمی خیزند.
 
امام جمعه دالاهو گفت : ایمان ، بصیرت ، وحدت و ولایت چهار عنصر مهم در حماسه 9 دی بود و خفت و خواری دشمنان نظام در چنین روز بزرگی یک بار دیگر برای جهانیان ثابت شد.
وی به سالروز تشکیل حفاظت هواپیمایی به دستور امام راحل اشاره کرد و افزود : در سایه سار ولایت و جانفشانی سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) به امنیت پایدار دست یافته ایم.
وی به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی نیز اشاره کرد و ادامه داد : با تلاش کارکنان این بخش، بیسوادی در کشور به حداقل رسیده است.
 
نوروزی گفت : امیدوارم بزودی شاهد ریشه کنی بیسوادی از کشور و شهرستان دالاهو باشیم.
نوروزی در پایان  گرانی ، بیکاری و کثرت طلاق را از مشکلات جامعه دانست و افزود این گونه مشکلات با اقدامات بیهوده مثل برگزاری کنسرت موسیقی حل نمی شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار