خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

توقع شهدا از ما کسب رضایتمندی مردم است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: در بعد اجتماعی توقع شهدا از ما کسب رضایتمندی مردم است.
کد خبر: ۸۷۹۷۶۰۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک استان نیمرز شنبه در سالن جلسات سازمان ثبت اسناد و املاک برگزار گردید.

در این نشست سردار شاهرخی ضمن تشکر از عملکرد کارکنان سازمان ثبت اسناد اظهار کرد: شهدا را همیشه به یاد داشته باشیم، دوستانی که جانشان را در طبق اخلاص قرار دادند تا ما امروز در امنیت کامل به سر بریم.

وی ادامه داد: رفتن هر راهی سرانجام و مقصدی دارد و مقصد ما که همان به سمت تکامل رفتن و انسان کامل شدن می‌باشد تنها با سرلوحه قرار دادن شهدا امکانپذیر است.

فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به اینکه شهدا در بعد فردی و اجتماعی از ما انتظاراتی دارند گفت: در بعد فردی این ستاره ها می خواهند ما به گونه ای باشیم که وقتی در پیشگاه امام زمان (عج) قرار می گیریم سبب ناراحتی ایشان نباشیم، به طوری که آن حضرت از ما روی بگیرند.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش های زیادی انجام می‌دهد تا بین مردم و مسئولان واگرایی ایجاد کند، ابراز کرد: در بعد اجتماعی توقع شهدا از ما کسب رضایتمندی مردم است.

 این مقام مسئول مطرح کرد: پس شما علارقم کمبود امکانات سعی کنید به سهم خودتان کاری کنید  که مردم کمترین نارضایتی را از مجموعه شما داشته باشند، این کار رضایتمندی شهدا و همچنین رضایت امام زمان (عج) و در گام بعدی که مهمترین هدف نیز هست رضایت خداوند متعال را به همراه خواهد داشت.

در پایان این نشست سردار شاهرخی ضمن بیان رضایتمندی از عملکرد سازمان ثبت اسناد و املاک استان قزوین از سند هویتی شهید لشگری رونمایی کرد.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار